Gara de Nord se modernizeaza. Calatorii au la dispozitie spatii de depozitare a bagajelor, cu prize de incarcare a telefoanelor
Calatorii care ajung in Gara de Nord au la dispozitie un sistem de depozitare a bagajelor, spatiile fiind dotate cu USB si prize pentru incarcarea telefoanelor mobile sau a laptopurilor, in conditii maxime de siguranta.
Contra sumei de 5 lei pentru trei ore sau 10 lei pentru 12 ore, pasagerii care sunt in tranzit sau au de rezolvat probleme in Capitala isi pot depozita bagajele in noile spatii puse la dispozitia lor, gandite pe trei dimensiuni.
"In Gara de Nord, incepand cu decembrie, a fost instalat un nou sistem de depozitare a bagajelor. Este un sistem-pilot, care se foloseste in tarile occidentale. Este un sistem cu siguranta foarte ridicata si nu presupune angajarea de personal. Pentru Calea Ferata Romana nu este o investitie, pentru ca este facuta de o companie privata. Sistemul se numeste ROmobility si are scopul de a asigura depozitarea bagajelor calatorilor care doresc sa mearga sa viziteze orasul sau au de rezolvat diverse probleme in Bucuresti", a declarat directorul general interimar al CFR SA, Marius Chiper, transmite Agerpres.
Sistemul, cu inchidere electronica, supravegheat cu camere de luat vederi, functioneaza pe principiul tichetelor de parcare. Tarifarea este aplicata pentru timpul in care spatiile sunt ocupate.
"Intentia noastra este ca acest sistem sa fie mai intai implementat la stadiul de pilot si sa vedem cumva reactia calatorilor si folosirea in mod mai fluent si mai intensiv, dupa care intentionam sa extindem colaborarea cu aceasta companie sau cu alta companie care furnizeaza servicii similare si sa il extindem in toate marile orase care au destinatie turistica sau destinatie de tranzit, pentru a putea veni in sprijinul calatorilor. Vrem sa asiguram acest serviciu care, in ultimul timp, a cam disparut din garile noastre pentru ca din motive de reducere a costurilor am tot redus activitatile care nu sunt direct productive", a precizat Marius Chiper.
In Gara de Nord sunt 48 de cutii de depozitare de trei dimensiuni diferite.
"Ele au inceput sa fie utilizate, insa nu avem inca rezultate certe, pentru ca nu a trecut o luna de cand au fost puse in functiune, Dar, insasi utilizarea lor ne arata ca este un sistem care poate fi de succes. Mai mult, avem o solicitare din partea firmei care a montat spatiile de depozitare de a-si face publicitate pe site-ul nostru si pe alte site-uri cu specific feroviar pentru a promova prin publicitate acest sistem de depozitare. Este o facilitate in plus oferita calatorilor care circula cu trenul", a adaugat directorul general al CFR SA.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS