Printre brandurile care vor fi vândute se află Nerds, Butterfinger, Crunch, Runts, Raisinets, Baby Ruth, PixyStix, Laffy Taffy şi Oh Henry!

Vânzările de dulciuri ale Nestle pe piaţa din SUA s-au situate, în 2016, la 900 de milioane de franci elveţieni, reprezentând doar 3% din totalul vânzărilor companiei în această ţară.

În urma tranzacţiei, Ferrero devine al treilea producător de dulciuri din SUA, după ce recent a achiziţionat companiile americane Fannie May şi Ferrara.

Acordul cu Nestle oferă oportunităţi excelente de creştere pe cea mai mare piaţă de dulciuri din lume, a afirmat preşedintele Ferrero, Giovanni Ferrero.

Tranzacţia ar urma să fie finalizată până la sfârşitul acestui trimestru, în funcţie de obţinerea aprobărilor autorităţilor de reglementare.

Ferrero produce crema de ciocolată Nutella, Tic Tac şi bomboanele Ferrero Rocher.

Conform datelor Ibis World, piaţa dulciurilor din SUA este cea mai mare din lume, în valoare de aproximativ opt miliarde de dolari pe an.