"Incercam sa cream acest concept de ecosistem digital. Vom dezvolta acest tip de experienta digitala si cel putin 10 agentii vor porni in 2016. Vrem sa deschidem cel putin zece in fiecare an. In 2016 vom porni si in alte orase mari. Vrem sa multiplicam conceptul in centrul oraselor mari. Suntem un grup care a debutat digital. Investitiile sunt foarte mari. Vorbim de milioane de euro", a spus Dana Demetrian, vicepesedinte Retail&Private Banking, BCR, la inaugurarea oficiala a primei sucursale digitale de pe piata bancara din Romania.

Pentru prima data in Romania, o unitate bancara integreaza experienta clientului cu tehnologii de video-consilier, conceptul de consiliere video live; masa cu ecran interactiv - asistenta prin simulatoare de produse si servicii bancare; Idesk, ecran informativ prin care clientul participa in mod direct impreuna cu consilierul pentru identificarea celor mai bune solutii pentru nevoile sale financiare, servicii complete de tranzactii bancare 24/24, potrivit reprezentantilor bancii.

Noul concept de unitate digitala include si un Business HUB pentru clientii BCR, unde pot avea loc intalniri cu partenerii de afaceri.