Concursul "Fii SMART! Ia-l la intrebari pe miliardarul Richard Branson!" s-a incheiat. Lista castigatorilor
Concursul nostru, derulat pe pagina de Facebook www.incont.ro s-a incheiat. 5 norocosi au castigat bilete la The Ultimate Success Summit de la Bucuresti, acolo unde va participa si fondatorul imperiului "Virgin", Richard Branson.
Cele mai bune 5 intrebari, alese de redactia incont.ro, vor fi premiate cu 5 bilete la summitul de pe 9 mai. Cea mai tare intrebare dintre cele cinci ii va fi adresata lui Sir Richard Branson de catre Andreea Esca in interviul pe care i-l va lua.
Cei cinci castigatori sunt:
1. Nutu Aurel
2. Mihai Dragomirescu
3. Alexandra hambaras2
4. Ildiko Csiki
5. Pol paul.
Felicitari tuturor si ii rugam sa ne trimita un email pe adresa redactiei, [email protected], pentru a stabili detaliile necesare obtinerii premiului.
Succesul a fost definit ca intalnirea oportunitatii cu pregatirea. Sunteti gata sa profitati de oportunitate si sa creati succesul? Doi dintre cei mai proeminenti lideri din domeniile lor, din intreaga lumea, vin la Bucuresti, pentru prima data impreuna: Sir Richard Branson si Robin Sharma. The Ultimate Success Summit se tine pe 9 mai 2012. Richard Branson si Robin Sharma sunt dedicati crearii si impartasirii sistemelor cele mai noi pentru a obtine succesul.
The Ultimate Success Summit este un eveniment care ofera cea mai mare oportunitate a anului de a avea succes. Daca sunteti aici inseamna ca achizitionati succesul si modalitatile de a–l maximiza.
Intrucat vremurile noi aduc si provocari noi, nu va mai puteti baza pe vechile metode. Trebuie sa stiti unde s-a ajuns si cum va arata viitorul.
Idealul? Veti afla despre aceste sisteme progresiste de la cei care au dovedit ca ele functioneaza la cel mai inalt nivel.
Nimeni nu poate pretinde si nu se poate astepta ca sisteme care au functionat acum 15, 5 sau chiar cu un an in urma, sa ii mentina astazi in frunte. Acest lucru este valabil atat pentru vorbitori, cat si pentru voi.
Veti afla despre regulile de aur ale lui Sir Richard Branson pentru a face afaceri, strategiile lui Robin Sharma pentru succes, antreprenoriat si dezvoltarea afacerilor.
Cine este Sir Richard Branson?
Locul – Marea Britanie. Perioada – sfarsitul anilor '60. Este povestea unui baiat de 17 ani care la scoala era un rebel. Regulile scolii erau rigide si il faceau pe claustrofob. El dorea sa isi elibereze mintea. A inceput curand sa scrie un ziar de amatori al elevilor, care circula nu doar in scoala lui, dar si printre adolescentii unor scoli din apropiere. Mama sa i-a dat patru dolari cu care sa inceapa. A inceput apoi sa vanda spatiu pentru reclame unor mari corporatii. Ziarul sau continea articole despre vedete rock, actori de cinema, politicieni si intelectuali. Desi nu avea nicio valoare literara, publicatia reflecta entuziasmul tanarului si spiritul sau de intreprinzator.
Era foarte dornic sa faca din acest ziar o afacere infloritoare. Singurul sau tovaras in tot acest demers era bunul sau prieten Johnny James. Vazand entuziasmul sau inflacarat de a face ceva, directorul scolii Stowe l-a felicitat si i-a spus: „Prevad ca intr-o zi fie vei merge la inchisoare, fie vei deveni milionar."
In 1970, a infiintat o companie de comenzi prin posta si a inceput sa vanda astfel discuri. Tanarul a avut succes si foarte repede si-a transformat afacerea de vanzare de discuri prin posta intr-un magazin de discuri. Cativa ani mai tarziu, in 1972, a inceput sa fabrice discuri. Dar care sa fie numele companiei?
Nick, partenerul sau in afacere, a spus din intamplare: „Suntem cu totii virgini in acest business.“ Si asa au botezat compania „Virgin Records“.
Richard Branson este descris ca fiind poate cel mai carismatic individ cand e vorba de sefii corporatiilor de renume international. Cunoscut pentru strategiile sale nonconformiste si modalitatile sale moderne de a face afaceri, Sir Richard Branson, care a aparut in mai multe seriale TV, incluzand Baywatch, s-a nascut in Anglia la 18 iulie 1950.
Richard Branson crede in cateva strategii simple, precum:
• dimensiunea conteaza; trebuie sa provoci si sa concurezi cu brand-uri mari ca sa devii si tu mare
• ia-o usor, combina amuzamentul cu munca
• aminteste-ti mereu ca munca prea multa indobitoceste
• tocmeala este posibila in fiecare afacere – face preturile sa coboare
• fii prietenos cu media si cu aparatul de filmat
• socializeaza ca un om obisnuit, inainteaza ca un glont