Boeing are o noua problema: Unde sa parcheze aeronavele 787 care au interdictie la zbor
De cinci saptamani aeronavele 787 Dreamliner nu mai au voie sa zboare din cauza problemelor aparute la baterii, iar Boeing se confrunta din acest motiv cu o alta problema, unde sa parcheze avioanele care ies dintr-o fabrica gigant de langa Seattle, relateaza New York Times, citat de Mediafax.
Boeing nu a dorit sa opreasca activitatea la fabrica din Everett, statul Washington, si la o alta unitate din Charleston, astfel ca saptamanal este produs un nou 787.
In momentul in care Administratia Federala pentru Aviatie (FAA) a decis consemnarea tuturor aeronavelor 787 erau in exploatare 50 de astfel de aparate la nivel mondial.
"In prezent avem suficient spatiu pentru parcarea avioanelor la Everett si nu vom specula despre limitarile din viitor", a declarat Marc Birte, purtator de cuvant al Boeing.
Persoane apropiate situatiei au declarat insa ca Boeing a luat legatura cu doua mari companii specializate in stocarea avioanelor comerciale, pentru parcarea altor modele de aeronave care dintr-un motiv sau altul nu pot fi livrate imediat clientilor.
Avand in vedere ca este nevoie de aprobarea speciala a FAA pentru zborurile 787, sursele au aratat ca Boeing incearca sa faca loc pentru parcarea acestora pe terenurile companiei.
Productia Dreamliner decurge in ritm normal la ambele fabrici, intrucat oprirea sau incetinirea activitatilor ar fi foarte dificila si costisitoare avand in vedere ca elementele componente sunt fabricate in intreaga lume.
Motoarele sunt produse in Marea Britanie, fuzelajele in Italia, iar diverse parti ale aripilor in Coreea de Sud, Australia si Japonia.
"Nu poti opri fabrici din toata lumea. Urmatorul pas ar fi ca furnizorii sa nu trimita componentele, dar cate aripi poate stoca Mitsubishi?", a declarat Yossi Sheffi, profesor la Massachusetts Institute of Technology.
Boeing a parcat avioanele pe terenurile fabricilor, pe pista de aterizare de la unitatea din Everett, precum si pe o pista a unui aeroport din apropiere.
Sheffi a explicat ca problema este una deosebita, avand in vedere marimea produsului care trebuie stocat si a faptului ca avioanele nu au permisiunea sa zboare.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS