BNI România a realizat afaceri de 6,2 milioane euro în 2017, în creștere cu 50% față de anul precedent
BNI România, membră a Business Networking International, rețea globală de networking profesional pe bază de referințe, a realizat în 2017 afaceri de 6,2 milioane euro, în creștere cu 50% față de anul precedent.
Pentru 2018, compania estimează un ritm de creștere similar cu cel din 2017. Numai în prima lună a acestui an, cei 200 de membri ai organizației și-au recomandat reciproc afaceri în valoare de 1,2 milioane de euro.
Veniturile organizației sunt reprezentate de creșterile de business pe care le înregistrează afacerile membrilor organizației în urma referințelor, contactelor și întâlnirilor intermediate de organizație.
”Networking-ul profesional pe bază de referințe este o soluție de creștere a afacerilor validată la nivel internațional de mai bine de 30 de ani, cu rezultate notabile. Din 1985, când a organizat prima întâlnire, Business Networking International, grupul din care facem parte și noi, a schimbat modul în care se face business. Datorită conexiunilor create, cei peste 220.000 de membri din întreaga lume și-au recomandat reciproc în 2017 afaceri în valoare de 13 miliarde de dolari”, a declarat Manuela Voicilă, master francizorul BNI în România.
Bazându-se pe filosofia conform căreia ”dăruind, vei dobândi”, BNI România s-a concentrat în 2017 în principal pe schimbul de informații și referințe care aduc valoare adăugată reală afacerilor derulate de membrii organizației.
Astfel, de-a lungul celor 319 întâlniri organizate pe parcursul anului, au fost înregistrate 5.390 de referințe, ceea ce înseamnă că, în medie, un membru al organizației a beneficiat de 28 de referințe (contacte și recomandări) pentru dezvoltarea propriei afaceri. În termeni financiari, fiecare întâlnire organizată de BNI România a generat membrilor săi rezultate pozitive, traduse în beneficii de peste 19.400 de euro la fiecare întâlnire.
”Datorită apartenenței la BNI România, fiecare membru al organizației a avut posibilitatea să câștige anul trecut oportunități de a-și crește business-ul cu cel puțin 37.500 de euro. Networkingul de calitate nu presupune colectarea unor cărți de vizită sau simpla evidență a numărului de noi persoane întâlnite ci modul în care acestea se văd în veniturile încasate anual în conturile firmei. La numărul de referințe trebuie adăugate și cele peste 169 de ore de training de care beneficiază toți membrii înscriși în organizație iar acest lucru se datorează principiilor pe care este construită la nivel global organizația: eficiență, profit, succes”, a explicat directorul național al BNI România.
Apartenența la cea mai mare rețea de networking profesional din lume atrage după sine accesul la know-how-ul internațional, una dintre investițiile prioritare pentru un business aflat în creștere. ”Un antreprenor membru al organizației noastre are oportunitatea de a-și crește anual business-ul cu până la 40 de procente. Pentru a realiza acest lucru însă, el trebuie să fie dispus să ofere cam 15% din timpul său networking-ului activ. În opinia noastră, acest timp este o investiție și nu un cost iar rezultatele interne și internaționale demonstrează pe deplin acest lucru”.
BNI România numără în prezent 200 de membri, dintre care 80% sunt antreprenori cu afaceri în zona de servicii, al căror business este activ de minim 3 ani în piața românească. Ceilalți 20% dintre membri reprezintă manageri responsabili de dezvoltarea afacerilor pe care le conduc.
Mai multe despre:
#BNI România#afaceri
Pe acelasi subiect: