74% dintre companiile din Romania folosesc retelele sociale pentru promovarea afacerilor
74% dintre companiile din Romania au folosit in 2015 retelele sociale pentru promovarea businessului (cifra in crestere de la 58% in 2014) si planuiesc sa le utilizeze in continuare, in timp ce 13% dintre firme sustin ca nu le-au utilizat, insa vor sa le foloseasca in perioada urmatoare (procent in scadere de la 28% in 2014), potrivit unui studiu EY Romania.
Procentul celor care nu folosesc retelele de socializare si nici nu intentioneaza sa le utilizeze pentru promovarea companiei este in scadere de la 13% in 2014, la 11% in 2015.
"Platforma "vedeta" in 2015, in Romania, a fost tot Facebook, cu 92%, in coborare cu doar un procent fata de anul anterior. La nivel global, Facebook conduce clasamentul celor mai utilizate platforme cu 93%. In Romania, o crestere semnificativa de 14% inregistreaza si LinkedIn, care la nivel global este pe locul 3 cu 71%, devansat de Twitter aflat pe locul 2 cu 79%. In plan local, tot o crestere de 8%, inregistreaza YouTube, care la nivel global are o cota de 55%. In Romania a doua cea mai mare rata de crestere o inregistreaza Instagram de la 7% la 20% (36% la nivel global)", se arata in studiu.
In 2015, 44% dintre respondenti spun ca au o strategie cu privire la retelele de socializare la nivelul echipei de marketing (fata de 46% in 2014), iar 21% au aceasta strategie integrata chiar la nivelul intregii companii (fata de 19% in 2014), numai 2% o au numai la nivelul echipei comerciale (in scadere de la 7% in 2014).
Comunicarea prin social media ocupa 1-5 ore din timpul saptamanal de lucru al majoritatii respondentilor (in crestere de la 54% in 2014 la 58% in 2015). Pe palierul 6-10 ore se mentine ponderea de 20%, in timp ce intervalul de 11-20 de ore a scazut de la 16% in 2014 la 9% in 2015.
"Frecventa de utilizare a retelelor de socializare a scazut semnificativ in ultimul an. In 2015, numai 36% din respondenti spun ca utilizeaza social media zilnic, cu 5% mai putin decat in 2014 si 13% mai putin fata de 2013. Cresc insa procentele celor care utilizeaza social media o data la 2-3 zile, de la 15% in 2013 si 23% in 2014, la 28% in 2015. De asemenea, creste frecventa utilizarii saptamanale a comunicarii prin social media, de la 22% la 23%. Zona de rezistenta a celor care utilizeaza social media o data la cateva luni a scazut de la 9% in 2014 la numai 3% in 2015", se precizeaza in studiu.
Firmele nu masoara insa randamentul investitiilor in social media.
In 2015, ponderea celor "indecisi" cu privire la masurarea randamentului investitiilor in social media ale companiei scade (de la 52% in 2014, la 41% in 2015) in favoarea celor care sunt "'total de acord" (crestere de la 6% in 2014, la 18% in 2015) si "de acord" (crestere de la 28% in 2014, la 31% in 2015).
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS