Ultima gaselnita a patronilor ca sa atraga clienti: promotiile “happy hour”! VIDEO
Profita si patronii, profita si clientii. Pentru ca nu stiu cum sa-si mai acoperele datoriile si sa-i atraga pe romanii care si-au limitat cheltuielile, managerii aplica asa numitul happy-hour. Este un program de cateva ore cu reduceri si de 20%. Ideea are priza mai ales la terasele, saloanele sau cluburile goale in timpul zilei.
In unele locuri, de exemplu, dupa pranz, o manichiura simpla costa cu doi lei mai putin. Astfel, femeia mai pune inca ceva si se si coafeaza.
Tot pe acelasi sistem, la o pizzerie avem o oferta tentanta: doua pizza cu discount o bere, iar la trei pizza, discount o pizza.
Cu nostalgia vremurilor in care comenzile nu se opreau toata ziua, multi se roaga acum sa le intre clientii macar in segmentul ''happy hour''.
"Rasplatim clientii cu carduri de fidelitate pentru ca ii atragem cu un 10% si 15% daca isi serbeaza ziua de nastere in restaurant. La consumatii mai mari de 100 de lei, 10% reducere din orice nota." spune Corina Tengher, managerul unui restaurant.
Daca nu ati plecat in concediu si aveti chef de bowling sau de biliard, ar fi mai ieftin daca va treziti mai devreme.
In Europa este deja o traditie ca omul sa merga in jurul pranzului la restaurant sau intr-un club de zi sa se relaxeze. Acolo, insa, clientul poate obtine chiar o reducere de 50%.
Pe acelasi subiect: