Volkswagen a devenit cel mai mare producator auto mondial dupa vanzari. Toyota nu mai e nr. 1
Volkswagen a devansat la limita Toyota Motor Corp in primele sase luni ale anului si a devenit cel mai mare producator auto mondial, dupa livrari, transmit AP si Bloomberg.
In primul semestru din 2015, Volkswagen a vandut 5,04 milioane de vehicule, iar Toyota, 5,02 milioane unitati.
Livrarile au scazut cu 1,5% in cazul Toyota si cu 0,5% la Volkswagen.
Grupul german si-a majorat vanzarile in Europa Occidentala, cu peste 6%, compensand astfel incetinirea din China, cea mai mare piata a sa.
Livrarile Toyota in Europa au urcat cu 5,7 in primul semestru din acest an.
Obiectivul strategic al celor de la Wolkswagen este ca pana in 2018 sa devina cel mai mare producator auto din lume. Dar trebuie sa faca fata declinului din China, cea mai mare piata auto din lume, si concurentei venite din partea modelelor ieftine ale brandurilor chineze.
"Competitia dintre Toyota si Volkswagen va fi foarte stransa. Aceste companii vor trebui sa se axeze mai mult pe profitabilitate decat pe vanzari'", a apreciat analistul Koji Endo, de la Advanced Research Japan.
General Motors, al treilea producator auto mondial dupa vanzari, a anuntat recent ca in primul semestru din acest an livrarile sale globale au scazut cu 1,2%, la 4,86 milioane de vehicule. GM a fost cel mai mare producator auto mondial timp de 77 de ani consecutiv, pana in 2008, cand a fost devansat de rivalul japonez Toyota.
La randul sau, grupul nipon a pierdut pozitia de lider in 2011, cand cutremurul si tsunami din 11 martie au paralizat temporar productia uzinelor Toyota din nord-estul Japoniei, dar a revenit in frunte in 2012.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS