Vezi pedala buclucasa, care aduce pierderi de 2 miliarde de dolari companiei Toyota!
Pedala de acceleratie ce trebuie verificata ar putea pune in dificultate gigantul industrial Toyota. Rechemarile in service a peste 4 milioane de masini intr-un interval de un an ar putea genera pierderi de 2 miliarde de dolari companiei japoneze, anunta BBC. Intre timp, verificarile au inceput si in Romania la masinile vandute. Si Peugeot a identificat 13 autoturisme comercializate in tara, dintre cele fabricate la aceeasi uzina cu Toyota.
Pedala buclucasa este din plastic, asa cum sunt mai nou multe dintre piesele folosite la masinile noi. Cei de la Toyota spun ca problema apare la o articulatie unde, din cauza frecarii, se poate ajunge la blocarea acceleratiei. Demontarea, repararea si remontarea dureaza cel mult 30 de minute. Pana acum, la noi nu s-a petrecut nici un incident.
Constructorul are banuiala ca in timpul drumului pedala de acceleratie ar putea sa nu revina la pozitia initiala ori sa o faca prea lent. Totul depinde insa si de uzura sau mediul in care este folosita masina. Cateva mii dintre cele peste 4 milioane de masini rechemate s-au vandut si la noi. "Ne cerem scuze pentru disconfortul creat clientilor nostri, insa rechemarea se face pentru siguranta lor", explica Radu Petrescu, director after-sales Toyota Romania.
Afectate de rechemare sunt majoritatea modelelor vandute pe piata romaneasca de marca japoneza, de la micul IQ la sedanul Avensis. Este vorba despre masini produse in aceeasi fabrica din Cehia, unde sunt asamblate si modelele gemene lui Aygo, Peugeot 107 si Citroen C1. "13 masini vandute in Romania sunt afectate", spune Gheorghe Uti, director general Peugeot.
Aceasta campanie de rechemare este una dintre cele mai mari din ultimii ani. Importatorii au anuntat ca toti cei interesati pot cere lamuriri prin telefon, internet sau in reprezentante. Toate persoanele afectate vor fi programate incepand de saptamana viitoare.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS