Vanzarile de vehicule hibrid plug-in in Europa le vor devansa pe cele de hibriduri standard in 2019
Vanzarile din Europa, de vehicule hibrid cu baterii reincarcabile la o sursa externa de energie (plug-in), le vor depasi pe cele de vehicule hibrid standard, pana in 2019, urmand ca in 10 ani sa ajunga la 1,2 milioane de unitati pe an, relateaza Automotive News.
Modelele plug-in au doua motoare, unul pe benzina si un altul electric, ca si vehiculele hibrid standard, dar pot fi conectate la priza pentru reincarcarea bateriilor, asa cum se intampla in cazul vehiculelor care sunt dotate doar cu motor electric.
Cresterea rapida va avea loc in conditiile in care producatori ca BMW, Volkswagen si Volvo lanseaza noi si noi modele care pot functiona cel putin o parte din timp fara sa emita noxe poluante, astfel incat sa respecte normele europene mai stricte referitoare la dioxidul de carbon, care vor intra in vigoare in 2020.
Anul trecut, cresterea vanzarilor de hibrid-uri traditionale si a celor care pot fi alimentate la priza a fost destul de modesta, de 8%, la 232.343 de unitati, potrivit JATO Dynamics. Dintre acestea, circa 40.000 au fost vehicule plug-in, iar restul hibrid-uri standard, cum sunt versiuni cu motoare pe benzina si electrice ale modelelor Toyota Auris, Yaris si Prius.
Raportul dintre vehiculele hibrid plug-in si cele standard se va inversa spre sfarsitul deceniului, anticipeaza LMC Automotive. Cele conventionale vor atinge 325.000 de unitati in 2021, iar cele de modele plug-in 600.000, care vor urca la 1,2 milioane de unitati in 2024.
Toyota Motor are o pozitie dominanta in Europa pe piata vehiculelor hibrid conventionale, brandurile Toyota si Lexus detinand anul trecut o cota de 72%. Toyota a asigurat 58% din vanzarile de hibriduri standard in 2014, cel mai vandut model fiind Auris, urmat de Yaris.
Potrivit Ford, care a inceput in acest an comercializarea unei versiuni hibrid standard a noului Mondeo, vanzarile sunt deocamdata catre cumparatori din orase.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS