Toyota ar putea primi cea mai mare amenda din istoria auto
Constructorul auto japonez Toyota ar putea primi de la autoritatile americane amenda maxima de 16,4 milioane de dolari pentru ca a nu a spus mai devreme despre defectele la pedala de acceleratie.
Japonezii au asteptat mai mult de patru luni pana ce au anuntat oficialii americani despre problema la acceleratia care ramane blocata in timpul mersului.
“ Au ascuns cu buna stiinta un defect periculos”, a declarat ministrul transpoturilor, Ray LaHood.
Amenda ar fi cea mai mare penalizare acordata unui constructor auto de catre autoritatile de control si siguranta a traficului din America.
Regulile din SUA spun ca producatorii auto trebuie sa anunte autoritatile in maximum 5 zile lucratoare daca descopera defectiuni la produsele lor.
Din cauza “pedalei buclucase”, Toyota a rechemat in service, la inceputul anului, 2,3 milioane de masini doar din Statele Unite.
Rechemarile producatorului auto japonez au inceput din toamna anului trecut. Pe langa pedala de acceleratie, probleme au fost si la sistemul de franare si la cel de servodirectie, la anumite modele.
Presedintele Toyota, Akio Toyoda, a recunoscut in fata Congresul Statelor Unite, ca grupul auto japonez a fost nevoit sa recheme pentru reparatii aproape 9 milioane de vehicule din intreaga lume, deoarece s-a dezvoltat prea rapid, fiind acordata mai putina atentie standardelor de calitate.
Constructorul nipon se confrunta deja cu mari probleme de imagine, care au dus la scaderea vanzarilor la inceput de an.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS