Strategia Skoda pana in 2016: vrea sa lanseze un model nou la fiecare 6 luni
Skoda, divizia din Cehia a Volkswagen (VW), intentioneaza sa lanseze un model nou sau imbunatatit la fiecare sase luni, pana in 2016, pentru a contribui la obiectivul grupului german de a deveni lider mondial in functie de vanzari, transmite Bloomberg.
Livrarile Skoda au urcat in decembrie cu 5,8% fata de intervalul similar din 2012, la 70.000 de vehicule, sustinute de o crestere de 52% inregistrata in cazul gamei Octavia, se arata intr-un comunicat al companiei din Cehia.
Pe ansamblul anului trecut, livrarile au scazut cu 2%, la 920.800 de vehicule, afectate de declinul pietei europene si tranzitia la productia de noi modele, in primul semestru.
"Gama atractiva de modele, fluxul pozitiv al comenzilor primite si imbunatatirea perspectivelor pietelor auto europene ne dau incredere pentru 2014", a declarat directorul general al Skoda, Winfried Vahland.
Skoda se extinde in China, care a devenit cea mai mare piata a brandului, si in alte economii aflate in dezvoltare, pentru a compensa conditiile dificile din Europa.
Planul de dezvoltare al Skoda face parte din obiectivul VW de a depasi General Motors si Toyota Motor, ca cel mai mare producator auto la nivel mondial in functie de vanzari, pana in 2018.
Noile versiuni ale Octavia, care au inceput sa intre in showroom-uri in noiembrie 2012, au contribuit la cresterea vanzarilor Skoda in Europa cu 3,1%, in 2013, cu un avans de 18% in decembrie. Livrarile au urcat cu 2,9% in Germania, cea mai mare piata auto din Europa, si cu 24% in Marea Britanie.
Vanzarile in Europa de Est ale Skoda s-au contractat anul trecut cu 8,5%, cu un declin de 12% in Rusia. Livrarile in China au coborat cu 3,7%.
Noua Octavia a fost lansata in Rusia in a doua jumatate a lui 2013 si va fi introdusa in China la inceputul acestui an, potrivit companiei. Sedanul compact Rapid va intra la vanzare in Rusia in primul semestru.
Mai multe despre:
#Skoda#producatori auto
Pe acelasi subiect: