Soferii romani sunt pe locul trei in topul celor mai "slabi" conducatori auto din Europa
Romanii sunt pe locul trei in topul celor mai "slab"' conducatori auto din Europa, atat in acceptiunea conationalilor lor (dupa bulgari si italieni), cat si dupa parerea celorlalti soferi din Uniunea Europeana (dupa italieni si francezi), arata un studiu realizat de o companie financiara specializata in administrarea de flote auto.
Soferii romani recunosc ca circula cu viteza mare doar pe drumuri libere, cand se grabesc sau cand ajung pe autostrada, releva studiul LeasePlan Mobility Monitor.
Pentru prima data, cercetarea a luat in considerare si raspunsurile conducatorilor auto ale masinilor gestionate in leasing operational din Romania.
La intrebarea din ce tara provin cei mai slabi soferi, participantii romani la sondajul LeasePlan Mobility Monitor au indicat, in ordine, Bulgaria (10%), Italia (6%) si Romania (5%). La aceeasi intrebare, conducatorii auto din Uniunea Europeana au indicat ca cei mai slabi soferi provin din Italia (13%), Franta (6%) si Romania (5%).
Soferii din Romania au indicat pe locurile 4 si 5 in topul celor mai "rai" soferi pe cei din Ungaria (4%) si Grecia (3%).
La nivel european pe locurile patru si cinci s-au situat soferii din Grecia si Polonia, cu cate 4%.
Studiul arata ca 75% dintre conducatorii romani auto (cu autovehicul de serviciu) ar prefera ca masina de serviciu sa fie gestionata in leasing. Numai 5% din respondenti ar prefera sa vina la serviciu cu masina proprie, iar 14% ar prefera sa primeasca bani cu care sa gestioneze problema transportului. Pe plan global, spaniolii prefera sa gestioneze masina in leasing in proportie de 84%, iar grecii in proportie de 78%. Cei mai reticenti la aceasta forma de asigurare a mobilitatii sunt turcii, cu un procent de 46%.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS