Se pregateste un alt pasaj subteran in Bucuresti. Costa 58 de milioane euro. Vezi UNDE se va construi VIDEO
Bucurestiul se dezvolta si la suprafata, dar si in subteran. Peste doua luni va incepe constructia unui nou pasaj in centrul Capitalei, care va avea arondata si o parcare subterana.
Lucrarile vor dura trei ani si fac parte dintr-un proiect de modernizare a orasului, care mai prevede inca trei parcaje sub pamant.
58 de milioane de euro! Atat va costa pasajul subteran de la Piata Charles de Gaulle, care va avea o lungime de aproape 1.400 de metri si va fi construit pe directia bulevardului Aviatorilor.
Practic vor fi doua pasaje, unul pe fiecare sens. Ceea ce inseamna ca undeva va fi atat o iesire, cat si o intrare in subteran. Fiecare va fi lata de opt metri, cu cate doua benzi de circulatie si trotuare de jumatate de metru.
Santierul ar trebui sa inceapa in luna august si va dura trei ani. Din pasaj se va putea ajunge intr-o parcare subterana, cu 603 locuri. La primul nivel, din cele trei, va fi amenajata si o galerie comerciala.
De altfel, Primaria are in program sase parcari cu 4.000 de locuri.
Nu se stie cat se bucura soferii de asta, dar cel putin pentru pietoni e o bucurie. 1.500 de locuri vor fi amenajate numai in Piata Alba Iulia. Iar restul parcarilor se vor face pe o axa, care pleaca din centrul Capitalei si va acoperi zona Unirii, Edgar Quinet, Walter Maracineanu si Piata Dorobanti.
Mai multe despre:
#pasaj subteran#pasaj
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS