Schimbari surprinzatoare in conducerea de varf la BMW si Volkswagen. VW recruteaza un director de la concurenta
Volkswagen
Producatorii auto germani BMW si Volkswagen au anuntat marti schimbari surprinzatoare in conducerea de varf, veteranul CEO al BMW, Norbert Reithofer, urmand sa se retraga cu un an mai devreme pentru a lasa locul tanarului sef al operatiunilor de productie, Harald Krueger, transmite Reuters.
Reithofer, director general al BMW din 2006, se va retrage de la conducerea grupului in luna mai a anului viitor. El va fi inlocuit de Krueger, in varsta de 49 de ani, care a coordonat extinderea BMW pe piete emergente precum China, acesta urmand sa devina unul dintre cei mai tineri sefi ai unui producator auto global din istorie.
Intr-o maniera asemanatoare, Volkswagen a anuntat ca l-a recrutat pe directorul general pentru cercetare si dezvoltare al BMW, Herbert Diess, sa conduca divizia de vehicule de pasageri a VW.
O sursa apropiata situatiei a declarat ca Diess a acceptat postul de la VW dupa ce nu a reusit sa obtina asigurari ca va fi succesorul lui Reithofer, al carui contract urma sa se incheie in 2016.
In urma plecarii lui Diess, BMW a decis sa accelereze planul de succesiune pentru conducerea de varf a grupului.
Diess va prelua sefia brandului VW de la directorul general Martin Winterkorn, care coordona divizia pe langa atributiile sale de conducere a grupului VW.
Diess, un inginer in varsta de 56 de ani, devine prin aceasta numire un candidat serios pentru inlocuirea lui Winterkorn in functia de CEO al grupului VW, la expirarea contractului acestuia la sfarsitul lui 2016.
Winterkorn, in varsta de 67 de ani, conduce VW din 2007. Reithofer are 58 de ani si se apropie de varsta de pensionare a directorilor de varf ai BMW, de 60 de ani.
Reithofer va deveni presedinte al consiliului de supraveghere al BMW, rol non-executiv care ii va permite sa influenteze in continuare deciziile grupului la care a lucrat in ultimul sfert de secol.
Investitorii asteptau clarificari legate de planurile de succesiune la conducerea ambilor producatori auto germani.
Mai multe despre:
#BMW#Volkswagen
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS