Scandalul ultimilor 3 ani se incheie cu cea mai mare despagubire platita de o companie: 1,6 mld. $ pentru 22 mil. de clienti
Japonezii sunt foarte aproape sa piarda procesul care le-a distrus imaginea si bugetul.
2009-2010 a fost perioada in care Toyota a explodat ca brand. Insa asa-zisele nereguli la pedala de acceleratie si la covoras, conjugate, le-au adus japonezilor numai nenorociri.
Multi au spus ca americanii nu mai pot suporta suprematia Toyota (cel mai vandut brand auto de pe Pamant) si ca, mai ales in perioada de criza, trebuie sa unelteasca o poveste care sa ingroape principal comapnie rivala pentru General Motors.
Era perioada in care guvernul american a “sponsorizat” cei mai importanti producatori americani de masini si tot nu era suficient pentru reabilitarea cifrelor de afaceri. America era in criza, dealerii nu mai vindeau nimic pe nicaieri si Toyota era in continuare pe plus.
Scandalurile din presa online erau ca un raport de razboi pe teremn lung. In fiecare zi, principalele site-uri auto faceau update-uri la situatia covoraselor si a pedalei de acceleratie. Surprinzator, Toyota nu a mai vandut asa de bine doar cateva luni. Lumea a revenit la optiunile de cumparare dinaintea scandalului si la increderea in brand si s-a uitat destul de repede.
Acum insa incep sa apara sentintele si 22.5 milioane de oameni asteapta despagubiri de 1.6 mld. $ in total. Avocatul lor spune ca suma este istorica, un record in asemenea procese.
Cheltuielile Toyota cu acest caz nu sunt doar acestea. Avocatii au costat inca 200 mil.$, iar programele de dezvoltare si cercetare care au rezolvat problema si au gasit solutii pentru urmatoarele modele au mai fost vreo 30 de mil.$. Pe 14 iunie ar trebui comunicata decizia defintiva.
O varianta pentru valoarea enorma a lichiditatilor ar fi emisiunea de obilgatiuni conform unei legi din California si inca cinci state americane.
Mai multe despre:
#Toyota#despagubiri
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS