Nici bisnita cu masini nu mai merge! Anul trecut, importul de masini din Germania a scazut dramatic!
Numarul autovehiculelor second-hand aduse in Romania din Germania s-a redus anul trecut cu 65,3%, unul dintre motive fiind programul prin care guvernul de la Berlin a oferit prime la casarea masinilor vechi pentru cumpararea altora noi, potrivit Biroului Federal de Statistica german.
Germanii au preferat sa-si duca masina veche la casat pentru a-si cumpara una noua, decat sa o vanda, scrie Mediafax.
Anul trecut, in Romania s-au inmatriculat 213.000 de autovehicule vechi, in scădere cu 29% fata de 2008, in timp ce la masini noi reducerea a fost de 59%, la 116.000 de unitati, conform datelor Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor.
Exporturile de automobile uzate germane au scazut anul trecut, in total, cu 15% fata de 2008. Anul trecut, din Germania au plecat spre alte tari 68.500 de masini second hand, in timp ce in 2008, numarul lor a fost de 389.200 .
Valoarea acestora se situează la 5,2 miliarde de euro, arata biroul de statistica german. Numarul masinilor vechi vandute catre tari europene s-a diminuat cu 27%, la 244.669 unitati.
In schimb, a crescut exportul de masini vechi din Germania catre Asia, cu 16,45 si catre Africa, cu 19,15.
Piata auto germana a beneficiat in 2009 de un program guvernamental de innoire a parcului auto cu un buget de cinci miliarde de euro. Programul s-a incheiat la inceputul lunii septembrie.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS