Razboi intre asiguratori si soferi: Pagubitii sunt lasati cu ochii in soare
Tot mai nervosi si mai saraci. Asa ii prinde anul nou pe foarte multi dintre soferii romani, care au avut ghinionul sa isi strice masinile. Asiguratorii refuza sa achite reparatiile in baza politelor RCA si ii acuza pe proprietarii autouturismelor ca si-au inscenat accidentele.
Tot anul a fost plin de scandaluri intre companiile de asigurari si soferii romani. Si asta dupa ce tot mai multi proprietari de automobile s-au plans ca firmele nu mai onoreaza daunele in baza politei RCA.
Asiguratorii recunosc aceasta politica si ii acuza de frauda pe mai bine de 30 la suta dintre cei care solicita despagubiri.
Pe de alta parte cei de la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor spun ca orice sofer poate depune plangere in situatia in care nu-si primeste banii.
In aceste conditii, o parte dintre pagubiti au protestat astazi in Bucuresti.
"Piata auto a scazut foarte mult si atunci valoarea despagubirii masinii este mult mai mare decat ar fi primit acestia in urma vanzarii autoturismului", explica Claudia Lingurariu, director zonal al unei companii de asigurari.
Marinela Nemes, director juridic CSA precizeaza ca cei nedreptatiti se pot adresa cu o plangere la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor. ”Au fost si situatii in care plangerile au fost solutionate favorabil", spune aceasta.
Mult prea putine, spun soferii.
"CSA acorda o prea mare libertate societatilor de asigurari in privinta instrumentarii dosarelor de dauna.", spune Bogdan Tigaret, presedinte Asociatia Nemultumitilor Societatilor de Asigurari
La nivelul Europei, media accidentelor inscenate descoperite de asiguratori este de 10 la suta. Numai la noi lucrurile stau altfel.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS