Pirelli vinde divizia de cord metalic, inclusiv fabrica din Slatina
Grupul italian Pirelli a incheiat un acord cu compania belgiana Bekaert, privind vanzarea operatiunilor de cord metalic, care includ cinci fabrici in Italia, Turcia, Romania, China si Brazilia, pentru circa 225 milioane de euro.
Pirelli si Bekaert au incheiat si acorduri pe termen lung pentru aprovizionare si dezvoltarea de produse.
"Tranzactia va permite Pirelli sa se retraga dintr-o afacere unde nu dispune de o dimensiune suficienta a afacerilor pentru a fi competitiv si sa se concentreze pe activitatile de productie de anvelope premium, cu marje mai ridicate, precum si sa asigure viitorul activitatilor de cord metalic intr-un grup care este lider pe piata prelucrarii si acoperirilor pentru sarma de otel", potrivit unui comunicat Pirelli.
Incheierea tranzactiei depinde de obtinerea aprobarilor autoritatilor de reglementare si este asteptata in a doua jumatate a anului.
Presa din Italia a scris in septembrie ca grupul se pregateste sa vanda divizia de cord metalic, cu afaceri de 300 milioane euro pe an, principalii investitori interesati de preluarea operatiunilor fiind doua companii, din Coreea de Sud si Belgia, precum si doua fonduri.
Pirelli detine in Romania o fabrica de cord metalic la Slatina. Grupul italian mai detine o fabrica de anvelope, tot la Slatina, si o uzina de filtre pentru motoare diesel la Bumbesti Jiu, judetul Gorj.
Bekaert, cu 27.000 de angajati, are clienti in peste 120 de tari, in diverse sectoare economice, iar anul trecut a inregistrat vanzari de 4,1 miliarde de euro.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS