"Avem un proiect cu site-ul automoto.eu din cadrul grupului nostru, prin care oricine din Europa poate posta anunturi si dorim sa oferim aceasta facilitate si utilizatorilor autovit.ro, care astfel vor putea posta si vizualiza anunturile nu doar din Romania, ci din toata Europa", a declarat directorul general al site-ului, Attila Okanyi.

Proiectul urmeaza sa devina functional in primele luni ale anului viitor.

Tot in aceeasi perioada, site-ul va avea o noua sectiune dedicata anunturilor de vanzare a masinilor noi.

"Vom infiinta o sectiune a masinilor noi existente pe stoc. Vor fi masini noi din showroom-uri sau de teste ale dealerilor auto, dar si persoanele fizice pot posta anunturi", a spus Okanyi.

In perioada ianuarie-octombrie site-ul a inregistrat aproape 412.500 de anunturi si aproximativ un milion de vizitatori lunari.

Site-ul autovit.ro a fost infiintat in anul 2000 ca o platforma pentru a sustine vanzarile din cadrul targului auto cu acelasi nume din Bucuresti, iar apoi s-a dezvoltat astfel incat si vanzatorii care nu comercializau autovehicule in targ sa poata posta anunturi de vanzare.

Grupul sud-african Naspers a cumparat anul trecut site-ul autovit.ro, cu 4,7 milioane de euro.