(P) Škoda Octavia, in continuare in topul preferintelor romanilor si in 2012
Cu vanzari de peste 3000 de masini in primele 11 luni ale lui 2012, modelul Škoda Octavia isi pastreaza pozitia de lider in topul preferintelor romanilor si in acest an, atat in categoria clasa medie compacta cat si printre modelele auto de import.
La nivel national, Škoda se bucura in continuare de increderea si loialitatea romanilor care i-au asigurat in 2012 o cota de piata de aproape 9%, clasandu-se printre primele pozitii in categoria masinilor de import.
Dealerul Brady a raspuns cerintelor clientilor romani reusind sa comercializeze 10% din livrarile totale de autoturisme Škoda Octavia in primele 11 luni ale lui 2012. Brady isi pastreaza astfel cota de 10% in reteaua de dealeri autorizati Škoda din Romania, cu peste 600 autoturisme Škoda vandute in primele 11 luni din anul curent.
Aproape jumatate din clientii Brady au optat pentru modelul Škoda Octavia, datorita caracteristicilor sale ce se muleaza perfect asteptarilor lor: raportul excelent calitate-pret, spatiul extrem de generos si util, confortul ridicat si costul de intretinere rezonabil. Pe pozitia secundara in topul preferintelor Škoda este modelul Fabia cu o pondere de 21% din vanzarile Brady pe primele 11 luni din 2012, urmata de noua Škoda Octavia Tour, care desi a iesit din fabricatie la mijlocul anului, a obtinut o cota de 9%, egala cu cea pentru Škoda Superb.
Cele mai noi modele Škoda lansate in 2012 pe piata din Romania, Citigo si Rapid au inregistrat vanzari timide de pana in 1%, dar reprezinta un potential bun pentru 2013.
Clientii Brady au fost mai putin receptivi la programul Remat in 2012, cumuland doar 25% din vanzarile de masini noi. Din punct de vedere motorizari, clientii Brady au preferat motoarele Škoda pe benzina de 1.2 TSI/105 CP si respectiv diesel de 1.6 TDI/105 CP. Observam astfel pastrarea tendintei de orientare spre masini pe benzina datorita silentiozitatii, demarajului si pretului mai accesibil.
In materie de echipare auto, se observa faptul romanii vor sa evite orice fel de compromis cand vine vorba de confortul si siguranta lor, optand pentru dotari precum: climatronic, geamuri electrice, cotiera, 4 airbag-uri, proiectoare de ceata si computer de bord. Aspectul are o influenta considerabila in decizia de cumparare a unui autoturism, iar culorile preferate in general de romani sunt cele deschise, metalizate, cum ar fi gri platinum, dar si negrul, in special pentru modele din segmentul limuzina.
Toate aceste aspecte indica faptul ca masinile Škoda vin in intampinarea nevoilor clientilor romani care apreciaza lucrurile traditionale si clasice, dar si o tehnologie de top si un consum econom.
In ultimii doi ani de zile, in contextul economic actual, comportamentul romanilor in ceea ce priveste achizitia de masini s-a schimbat. Astfel, ei au devenit mult mai precauti si analitici, iar termenul de schimbare al masinii a crescut de la 3 ani la 5 ani de zile.
Clientul Brady este acum din ce in ce mai informat, nevoile si asteptarile sale sunt mult mai bine definite si punctate iar calitatea serviciilor oferite are o influenta majora in decizia de cumparare. De aceea tot ce conteaza pentru clientii Brady reprezinta o prioritate pentru dealerul din Cartierul Militari.
In acest context, un segment important pentru dealerii de masini noi a fost reprezentat in 2012 de agentii economici, persoane juridice care si-au innoit parcul auto.
In 2013, piata auto se va orienta cu precadere spre clientii de flote, principalul segment dinamic, in timp ce persoanele fizice vor reprezenta o categorie mai restransa de cumparatori de autoturisme, estimeaza directorul de vanzari Brady, Cristian Preoteasa.
Brady Auto Center, dealer autorizat Škoda si Weltauto, service autorizat Škoda si Volkswagen din Bucuresti, ofera produse si servicii integrate: vanzari autoturisme Škoda noi, masini de ocazie, buy-back, drive-test, service Škoda si Volkswagen, piese si accesorii originale, finantare si asigurare, tractari auto non-stop, management de flote sustinute de oferte speciale adaptate cerintelor clientilor sai. Viziteaza si noul site www.bradytrade.ro.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS