La nivel national, Škoda se bucura in continuare de increderea si loialitatea romanilor care i-au asigurat in 2012 o cota de piata de aproape 9%, clasandu-se printre primele pozitii in categoria masinilor de import.

Dealerul Brady a raspuns cerintelor clientilor romani reusind sa comercializeze 10% din livrarile totale de autoturisme Škoda Octavia in primele 11 luni ale lui 2012. Brady isi pastreaza astfel cota de 10% in reteaua de dealeri autorizati Škoda din Romania, cu peste 600 autoturisme Škoda vandute in primele 11 luni din anul curent.

Aproape jumatate din clientii Brady au optat pentru modelul Škoda Octavia, datorita caracteristicilor sale ce se muleaza perfect asteptarilor lor: raportul excelent calitate-pret, spatiul extrem de generos si util, confortul ridicat si costul de intretinere rezonabil. Pe pozitia secundara in topul preferintelor Škoda este modelul Fabia cu o pondere de 21% din vanzarile Brady pe primele 11 luni din 2012, urmata de noua Škoda Octavia Tour, care desi a iesit din fabricatie la mijlocul anului, a obtinut o cota de 9%, egala cu cea pentru Škoda Superb.

Cele mai noi modele Škoda lansate in 2012 pe piata din Romania, Citigo si Rapid au inregistrat vanzari timide de pana in 1%, dar reprezinta un potential bun pentru 2013.

Clientii Brady au fost mai putin receptivi la programul Remat in 2012, cumuland doar 25% din vanzarile de masini noi. Din punct de vedere motorizari, clientii Brady au preferat motoarele Škoda pe benzina de 1.2 TSI/105 CP si respectiv diesel de 1.6 TDI/105 CP. Observam astfel pastrarea tendintei de orientare spre masini pe benzina datorita silentiozitatii, demarajului si pretului mai accesibil.

In materie de echipare auto, se observa faptul romanii vor sa evite orice fel de compromis cand vine vorba de confortul si siguranta lor, optand pentru dotari precum: climatronic, geamuri electrice, cotiera, 4 airbag-uri, proiectoare de ceata si computer de bord. Aspectul are o influenta considerabila in decizia de cumparare a unui autoturism, iar culorile preferate in general de romani sunt cele deschise, metalizate, cum ar fi gri platinum, dar si negrul, in special pentru modele din segmentul limuzina.

Toate aceste aspecte indica faptul ca masinile Škoda vin in intampinarea nevoilor clientilor romani care apreciaza lucrurile traditionale si clasice, dar si o tehnologie de top si un consum econom.

In ultimii doi ani de zile, in contextul economic actual, comportamentul romanilor in ceea ce priveste achizitia de masini s-a schimbat. Astfel, ei au devenit mult mai precauti si analitici, iar termenul de schimbare al masinii a crescut de la 3 ani la 5 ani de zile.

Clientul Brady este acum din ce in ce mai informat, nevoile si asteptarile sale sunt mult mai bine definite si punctate iar calitatea serviciilor oferite are o influenta majora in decizia de cumparare. De aceea tot ce conteaza pentru clientii Brady reprezinta o prioritate pentru dealerul din Cartierul Militari.

In acest context, un segment important pentru dealerii de masini noi a fost reprezentat in 2012 de agentii economici, persoane juridice care si-au innoit parcul auto.

In 2013, piata auto se va orienta cu precadere spre clientii de flote, principalul segment dinamic, in timp ce persoanele fizice vor reprezenta o categorie mai restransa de cumparatori de autoturisme, estimeaza directorul de vanzari Brady, Cristian Preoteasa.

Brady Auto Center, dealer autorizat Škoda si Weltauto, service autorizat Škoda si Volkswagen din Bucuresti, ofera produse si servicii integrate: vanzari autoturisme Škoda noi, masini de ocazie, buy-back, drive-test, service Škoda si Volkswagen, piese si accesorii originale, finantare si asigurare, tractari auto non-stop, management de flote sustinute de oferte speciale adaptate cerintelor clientilor sai. Viziteaza si noul site www.bradytrade.ro.