Noul Duster, prezentat la Frankfurt. SUV-ul de la Dacia pornește fără cheie, are un interior complet schimbat, dar aceleaşi motoare
Noul Duster a fost prezentat marți, în premieră mondială, la Salonul Auto de la Frankfurt, în cadrul unei conferinţe de presă susţinută de Jean-Christophe Kugler, director de operaţiuni al Regiunii Europa de la Groupe Renault.
Jean-Christophe Kugler, vicepreşedinte al Renault, preşedinte pentru Europa al grupului, a fost cel care a prezentat la Frankfurt noua generaţie Dacia Duster, care vine într-un val de lansări de SUV-uri în rândul majorităţii brandurilor europene.
Deja trăsăturile noului Duster sunt cunoscute, însă vicepreşedintele Kugler a subliniat totuşi schimbările caroseriei, care rămâne pe aceeaşi platformă de la prima generaţie, dar se bucură de unele ajustări, capabile să-i dea mai multă forţă, să creeze impresia unei maşini mai mari.
Farurile au fost îngustate, liniile caroseriei s-au înălţat câţiva centimetri, parbrizul a fost înclinat de asemenea cu câţiva centimetri, scrie News.ro.
Pe ansamblu, aspectul Duster s-a îmbunătăţit simţitor, fără a pierde din trăsăturile care l-au făcut cunoscut în toată lumea. Printre noutăţile care vor bucura, cu siguranţă, fanii se numără echipamente care vor fi disponibile opţional: Multi-view camera, Blind Spot Warning, airbaguri cortină (care vor contribui la rezultate mai bune la testele EuroNCAP), aer condiţionat automat, acces fără mâini, lumini automate.

Noutatea prezentată la Frankfurt este, însă, interiorul noului Duster, complet schimbat, cu un aspect care face uitat interiorul mai spartan al primei generaţii. Exemplarele prezentate la salon sunt toate echipate cu navigaţie de 7 inci, aer climatronic, scaune sport, astfel că senzaţia de confort în noul Duster este una reală. Jean Cristophe Kruger nu a oferit detalii despre motoarele pe care le va avea noul Duster, însă compania a publicat imediat lista. Este vorba despre acelelaşi motoare, de pe generaţia anterioară, pe benzină SCe 115 (în versiunea 4X2) şi TCe 125 (în versiunile 4X2 şi 4X4) asociate cu o cutie de viteze manuală.

În ceea ce priveşte oferta Diesel, modelul propune blocul dCi 90 CP în versiunea 4X2 şi dCi 110 CP în versiunile 4X2 şi 4X4, combinate cu o cutie de viteze manuală. Motorul dCi 110 CP (în cazul versiunii 4X2) poate fi echipat cu cutia de viteze automată cu dublu ambreiaj EDC. Nu au fost anunţate preţurile, dar reprezentanţii companiei au spus că vor fi menţinute aceleaşi tarife pentru versiunile de intrare. Potrivit informaiţiilor neoficiale, doar versiunile de top, cele echipate cu tehnogii noi, vor avea preţuri mai mari.

Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS