Mercedes depaseste BMW la vanzari, in prima jumatate a anului, si spera sa redevina cel mai mare producator auto de lux la nivel mondial
Mercedes. Getty Images/Guliver
Constructorul german de automobile de lux Mercedes-Benz si-a majorat avansul fata de rivalul BMW in prima jumatate a acestui an, ceea ce ii permite sa se apropie de obiectivul sau strategic de a recastiga pozitia de cel mai mare producator de automobile de lux, pentru prima data dupa 2005, transmite Bloomberg, preluat de Agerpres.
In primele sase luni ale acestui an, livrarile BMW au crescut cu 5,8%, pana la 986.557 de autoturisme, comparativ cu un avans de 12%, pana la 1 milion de autoturisme pentru Mercedes-Benz.
La jumatatea anului, BMW era devansat de Mercedes-Benz, cu 20.262 vehicule. Pe locul al treilea se situeaza Audi, divizia de lux a Volkswagen AG, ale carei livrari au crescut cu 5,6%, pana la 953.200 de autoturisme.
Toti cei trei producatori de automobile de lux au subliniat ca majorarea vanzarilor nu trebuie sa se faca pe seama profitabilitatii.
In cazul Daimler, profitul sau operational a crescut cu 5,6% in trimestrul al doilea, pana la 3,97 miliarde euro, peste estimarile analistilor.
In prezent, constructorii auto sunt presati sa investeasca in noi produse si tehnologii, precum automobilele electrice, in ideea de a tine pasul cu reglementarile privind emisiile poluante si cu modificarea asteptarilor consumatorilor care se concentreaza mai mult pe serviciile asociate decat pe condusul propriu-zis.
Obiectivul strategic al Mercedes este sa redevina lider mondial pe piata automobilelor de lux, o pozitie pe care a pierdut-o in fata BMW in 2005, iar in 2011 a cazut pe locul al treilea, dupa Audi.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS