Masinile chinezesti Chery intra in Romania in septembrie
Marca chineza de autoturisme Chery, care produce modele incepand cu 5.000 de dolari, si-a amanat pentru luna septembrie intrarea pe piata romaneasca, in asteptarea lansarii modelelor Euro 5 si a certificatului de omologare care atesta compatibilitatea masinii la rigorile europene.
"Importul marcii Chery era programat la inceputul acestui an, dar au intervenit ceva intarzieri cu documentele. Intre timp au aparut si varintele modelelor Euro 5 si ne-am decis sa intram pe piata româneasca direct cu aceste versiuni. Asta insemna ca am reluat toate manevrele aferente aducerii marcii, ceea ce include si documentele de omologare comunitara a produselor. Speram ca in luna septembrie sa facem intrarea pe piata a marcii Chery" , a declarat pentru Mediafax directorul de marketing al companiei importatoare Sixt New Kopel, Lavinia Bularca.
Marca chineza a vandut anul trecut aproximativ 400.000 de masini, cel mai ieftin model fiind Chery QQ3 care a avut un pret de 5.000 de dolari pe piata chineza. Intrarea pe piata locala a marcii presupune o investitie estimata la de 2-3 milioane de euro, o mare parte din suma urmând sa fie directionata catre marketing si publicitate.
Vanzarea Chery se va face atat prin intermediul Sixt New Kopel, cat si prin parteneri. Bularca a adaugat ca exista deja solicitari pentru masina producatorului chinez. Constructorul auto Chery Automobile a fost fondat in 1997 si este controlat de statul chinez. Prima masina a fost fabricata in 1999. Chery produce mai multe modele, precum A1, QQ3, QQ6, A3 Hatchback, A3, A5, Eastar, Eastar Cross, Cowin, Tiggo, Karry si Riich.
Firma New Kopel este controlata de grupul israelian Schlomo, care a intrat pe piata romaneasca in anul 2005 prin preluarea Union Motors. New Kopel a cumparat in mai 2006 licenta pentru Romania de la compania Sixt, una dintre cele mai mari firme germane specializate in servicii de inchiriere de autovehicule.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS