Inmatricularile Renault si Dacia, in scadere in Germania
Inmatricularile de autoturisme Renault si Dacia au scazut in octombrie cu 36,1% in Germania, la 14.484 unitati, in timp ce piata pe ansamblu a pierdut 20%, potrivit datelor anuntate de Oficiul de Inmatriculari Auto german KBA.
Dintre cei 32 de constructori analizati, 12 au avut evolutie pozitiva in octombrie.
Grupul francez Renault a avut, impreuna cu Dacia, o cota de piata de 5,6%, comparativ cu 4,3% in septembrie si 6% in august. Cote de piata mai mari au avut in luna octombrie Volkswagen (20,3%), Mercedes (11,1%), BMW-Mini (9%), Audi (8,5%), Ford (7,3%) si Opel (7,1%).
In primele zece luni ale anului, inmatricularile Renault-Dacia au coborat cu 34,5%, la 128.597 unitati, scaderea fiind mai mare decat cea a pietei, de 26,8%, la 2,42 milioane de unitati. In ianuarie-octombrie, doar Land Rover, Jaguar si Nissan-Infiniti au consemnat cresteri de vanzari.
Cota de piata a Renault-Dacia a fost de 5,3% in primele zece luni. Lider in Germania a ramas in perioada respectiva grupul Volkswagen (21,5%), urmat de Mercedes (9,6%), BMW-Mini (9%), Opel (7,8%), Audi (7,6%) si Ford (6,9%).
Germania a fost, anul trecut, principala destinatie de export a Dacia, cu 84.708 unitati vandute, in urcare cu 231,3% fata de 2008, datorita programului de innoire a parcului auto derulat de guvernul german.
Mai multe despre:
#inmatriculari dacia in Germania#inmatriculari auto#inmatriculari in octombrie in Germania
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS