Încă o lovitură pentru puternica industrie auto germană. Ce se întâmplă cu Daimler
Daimler, Mercedes
Autoritatea de reglementare auto din Germania, KBA, investighează Daimler sub suspiciunea că peste 60.000 de automobile Mercedes au fost dotate cu softuri pentru manipularea testelor de poluare.
Un purtător de cuvânt al Daimler, proprietarul Mercedes-Benz, a spus că producătorul auto evaluează faptele şi cooperează în totalitate cu KBA, a relatat duminică publicaţia Bild am Sonntag, potrivit News.ro.
Potrivit Bild am Sonntag, KBA analizează un soft suspect instalat pe automobilele Mercedes-Benz GLK 220 CD fabricate în perioada 2012-2015, după ce testele au arătat că respectă limitele referitoare la emisii numai când este activată o anumită funcţie.
De când grupul Vokswagen a recunoscut în 2015 că a înşelat testele pentru emisii din Statele Unite, scandalul s-a extins şi la alţi producători auto. Daimler a ordonat rechemarea a trei milioane de vehicule pentru reducerea emisiilor motoarelor diesel.
KBA a constatat că funcţia pe care a descoperit-o a fost eliminată în timpul actualizărilor software efectuate de Daimler, potrivit Bild am Sonntag.
Purtătorul de cuvânt al Daimler a declarat că producătorul auto a respectat un acord convenit de KBA şi Ministerul german al Transporturilor, atunci când a actualizat softurile celor trei milioane de vehicule rechemate.
”Acuzaţia că am dorit să ascundem ceva prin rechemarea voluntară în service este incorectă”, a spus purtătorul de cuvânt.
În această lună, autorităţile de reglementare ale Uniunii Europene au acuzat BMW, Daimler şi Volkswagen că s-au coalizat pentru a bloca introducerea tehnologiei de curăţare a emisiilor.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS