Greseala de 1,3 miliarde de dolari a celor de la Mercedes
Mercedes-Benz a avut sperante mari in ceea ce priveste Maybach, autoturismul de lux cu care spera sa intreaca Rolls Royce si Bentley. A fost insa un esec care a costat compania aproape 500.000 de dolari pentru fiecare masina, scrie Forbes. Cam atat de mult a pierdut Mercedes pentru fiecare Maybach vandut.
Maybach a incercat relansarea brandului care a aparut pentru prima oara in anul 1909, versiunea moderna debutand in urma cu sapte ani.
Pana in prezent, Mercedes a vandut 3000 de exemplare in toata lumea. Estimarile revistei Car arata insa ca a inregistrat pierderi de 1,32 miliarde dolari.
Anul acesta este ultimul in existenta autoturismului de lux Maybach. Mercedes a anuntat in noiembrie ca va intrerupe comercializarea acestuia.
Atentia producatorului german se va concentra pe S-Class care, de altfel, va reprezenta modelul premium al companiei.
Esecul Maybach sa fi fost numele, produsul, pozitionarea sau pretul, se intreaba cei de la Car. Vin insa tot ei si cu raspunsul: "toate cele patru aspecte, cumulate”.