Gabriela Firea modifică taxa de poluare pentru București. Ce mașini vor fi interzise în Capitală
Proiectul prin care şoferii cu maşinile înmatriculate în alte judeţe ar urma să plătească taxe suplimentare, dacă ajung în Capitală, ar urma să fie modificat.
Primarul Capitalei spune că, în urma numeroaselor mesaje de la cetăţeni, acest articol va fi rescris.
Într-o înregistrare postată pe Facebook, Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a anunțat că proiectul ar putea fi modificat, pe baza numeroaselor mesaje și propuneri ajunse până acum pe adresa Primării Capitalei.
O categorie ar fi cea a șoferilor care locuiesc și lucrează în București, dar au mașinile înmatriculate în alte județe. Gabriela Firea susține că articolul care îi vizează pe acești șoferi ar putea fi modificat, astfel încât ei să nu plătească vinietă în baza numărului de înmatriculare, ci pe baza gradului de poluare a mașinii.
Rămâne ideea că în centru ar urma să fie interzise mașinile foarte poluante – non-Euro, Euro 1 și Euro 2, iar pentru restul teritoriului, șoferii acestor autovehicule ar urma să plătească vinietă.
O altă propunere este ca mașinile Euro 3 să fie considerate foarte poluante și să intre în aceeași categorie cu cele non-Euro, Euro 1 și Euro 2. Specialiștii Primăriei Capitalei analizează această propunere.
Altă categorie vizată este cea a șoferilor din centru, care au mașini poluante. Gabriela Firea propune ca aceștia să intre într-un program al Primăriei, astfel încât să primească vauchere pentru achiziționarea unei mașini mai puțin poluante sau pentru a putea cumpăra diverse electrocasnice.
Proiectul ar putea suferi modificări în următoarele săptămâni și ar putea intra în vigoare de la 1 ianuarie 2020.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS