Este sansa noastra. Masina anului 2013 ar putea fi aleasa din Romania
Opt marci au intrat in finala Car Of The Year. Este primul an cand doua masini au scos acelasi scor in calificari.
COTY – Car Of The Year Committee – a ales cele 8 modele care concureaza in finala pentru masina anului 2013. Toate 8 au fost alese dintr-o lista de 34 de masini nominalizate cu doua luni in urma. De obicei, pe lista finala sunt 7 masini, insa acum au iesit doua la egalitate in asa-zisa singura “semifinala”.
Pentru a nu influenta votul, nu s-a comunicat care dintre ele au iesit cu acelasi punctaj. Masinile pentru finala 2013 sunt Hyundai i30, Mercedes A Klasse, Peugeot 208, Renault Clio, Subaru BRZ/Toyota GT86 (una si aceeasi masina coprodusa), Volkswagen golf VII, Volvo V40 si Ford B-Max – masina construita la Craiova.
COTY are 58 de membri (unul si din Romania), jurnalisti care au testat aceste masini in timpul anului. Criteriile de jurizare sunt designul, confortul, singuranta, economia de combustibil, manevrarea, performanta, functionalitatea, protejarea mediului inconjurator, satisfactia soferului si, nu in ultimul rand, pretul.
Selectia masinilor participante incepe in ultimul trimestru. Modelele concurente trebuie sa fie nou-lansate pe cel putin 5 piete europene si sa aiba o prognoza de vanzare de cel putin 5.000 de unitati. Pentru faza finala, fiecare jurat are 25 de puncte de impartit la 5 masini, din care nu poate acorda mai mult de 10 uneia singure.
Cei 58 de membri COTY care voteaza masina anului (2013 in acest caz) sunt din 22 de tari, iar numarul lor e direct proportional cu puterea de cumparare a pietelor. Franta, Germania, Anglia, Italia si Spania au cei mai multi, cate 6.
Pe 4 martie vom afla care e masina anului 2013.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS