Eco Tuningul, solutia ieftina pentru reducerea consumului de motorina si cresterea puterii motorului
Cine-i nemultumit de autoturismul din fata casei, dar nu are destui bani pentru unul nou, poate sa se inspire din sfaturile unor specialisti in Eco Tuning. Deja sute de soferi au reusit sa reduca, de pilda, consumul de combustibil cu doi litri la suta de kilometri si sa creasca puterea motorului pentru cateva sute de euro.
Dupa interventia care presupune, totusi, un laptop si cunostinte de specialitate, masina se va schimba radical. Si, implicit, bucuria de a conduce.
Dragos este un tanar inginer din Iasi care in urma unor specilizari intervine in calculatorul masinilor diesel pentru a le creste puterea motorului. Clientii au platit doua sau trei sute de euro si in schimb s-au ales cu un consum mult mai mic si cu o crestere de putere de 25%.
Cum motorina este foarte scumpa, suma platita pentru interventie se amortizeaza in scurta vreme.
Ionut si-a cumparat un autoturism de 100 de cai putere si, dupa o investitie de aproape 5.000 de euro, a ajuns ca aceeasi masina, cu acelasi motor, sa dezvolte acum peste 230 de cai.
Atentie, insa: nu incercati singuri sa faceti astfel de ajustari.
"Preturile pentru astfel de operatiuni variaza intre 120 - 150 de euro pentru masini din generatie mai veche, trecand chiar de 350 de euro pentru masini de ultima generatie", a spus Dragos Stacescu, specialist tunning auto.
Inginerii mecanici privesc, totusi, acest gen de interventii cu scepticism. Spun ca piesele motorului se pot uza prematur daca masina este fortata sa scoata o putere mai mare decat cea pentru care a fost construita.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS