Dupa nemti, apocalipsa. Recomandarea cinica a sefilor de la Volkswagen, care “au” Golf si Passat
CEO-ul Volkswagen, Martin Winterkorn, face un apel catre producatorii care sunt in pierdere.
Salonul de la Frankfurt nu inseamna doar dezveliri de masini de serie, concepte si proiecte electrice. Cel mai mare salon auto din 2013 a pus fata in fata cei mai importanti oameni din industrie, de la directorii marcilor, pana la clienti foarte mari.
Martin Winterkorn, CEO Volkswagen, crede ca marile companii de masini ar trebui sa inchida 10 fabrici in Europa pentru a diminua excedentul de productie care aduce pierderi la o cerere slaba.
Intrebarea logica, dar neexprimata, a concurentei ar fi trebuit sa fie: “De ce nu inchide Volkswagen, ca nici ei nu-i merge foarte bine in Europa?”.
Anticipand asta, Winterkorn a adaugat ca nemtii o duc bine pentru ca vand mult in China, Rusia si SUA. Calculul nemtilor spune ca vanzarile au scazut enorm din 2007 incoace si ca exportul este sansa pe care o au doar unii dintre producatori.
Pana la sfarsitul anului, Ford, GM, Peugeot-Citroen (PSA) si Volvo vor inchide fiecare cate o fabrica in Vest. Mai repede de atat, se vor fi inchis inca doua fabrici – Opel in Antwerp (Belgia) si Fiat in Termini (Italia).
Firma de consultanta AlixParteners estimeaza ca 60% din fabricile de masini din Europa vor atinge maximum 80% nivel de productie din capacitatea pe care o au. Este totusi mai mult cu 40% decat in 2011. Aceste procente inseamna plafonul minim pentru o profitabilitate decenta.
In toata Europa, productia totala ar trebui sa scada cu 3 milioane de unitati ca sa existe un echilibru cerere-oferta, care sa tina intr-un ritm de profitabilitate uzinele si companiile.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS