De la anul, soferii vor plati mai mult pentru politele de asigurare obligatorii. Transportatorii se plang ca in cazul lor majorarea este de 300%
Pentru o masina de taxi se plateste o polita de 1000 de euro. Autoritatea de Supraveghere Financiara a refuzat sa comenteze scumpirile. Nemultumiti de noile preturi ale politelor RCA, zeci de soferi si cativa patroni ai firmelor de transport au protestat miercuri in fata Ministerului de Finante.
Patronii firmelor de transport spun ca se pregatesc sa puna lacatul sau sa isi mute activitatea acolo unde gasesc polite RCA mai ieftine.
Soferii simpli nu au insa unde sa fuga, desi nici ei nu scapa de scumpiri. Iata un exemplu: posesorul unui autoturism din 2009, cu un motor de 1.8, a platit anul acesta 500 de lei pe o polita RCA. In 2016, cel mai mic pret este de 680 lei, iar cea mai scumpa polita RCA se va vinde cu 1300 de lei.
Cristi Muntean, reprezentantul Asociatiei Service-urilor: "Nu exista nicio explicatie rationala. Daunele achitate de catre asiguratori nu au crescut in 2015 comparativ cu 2014. Comisioanele brokerilor s-au redus. Numarul de accidente, respectiv frecventa daunei, a scazut in ultimii cinci ani constant. Vorbim deja de o lacomie generalizata a pietei de asigurari."
Autoritatea de Supraveghere Financiara a refuzat sa comenteze acuzatiile transportatorilor si ale soferilor, dar a anuntat printr-un comunicat ca a organizat mai multe controale inopinate la noua companii de asigurari si va verifica modul prin care s-a stabilit pretul politelor RCA.
Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare sustine ca a purtat discutii constructive cu transportatorii, ASF, membri ai Parlamentului si au fost propuse masuri. Acum analizeaza aceste masuri pentru a evalua impactul si posibilitatea de implementare.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS