Tot mai multi romani renunta la benzina. Au montat instalatii GPL chiar si pe Mercedes, Hummer sau Porsche
Cea mai puternica masina pe gaz din Europa este condusa de un roman. De altfel, oricat ar suna de ciudat, gazul petrolier lichefiat nu mai reprezinta demult un combustibil ieftin, doar pentru cei fara posibilitati financiare. Tot mai multe masini scumpe ascund sub capota instalatii GPL si asta pentru ca proprietarii sufocati de platile cu intretinerea si asigurarile incearca sa reduca macar costurile de transport.
In 2012, s-au vandut 20 de mii de sisteme pe gaz petrolier, cu 25% mai mult decat in 2011. Cifrele spun ca, in Romania, aproximativ 5% din autoturisme functioneaza cu GPL. Cei care le monteaza spun ca ar trebui sa ne asteptam la tot mai multe autoturisme de cateva sute de mii de euro pe GPL.
Masina poate fi cartea de vizita a multor oameni de afaceri sau directori, iar succesul unora este direct proportional cu valoarea automobilului pe care il conduc.
Un Mercedes de 589 de cai putere se afla in proprietatea unui director de multinationala. Cu un motor de 6,2 ar consuma 20 de litri la suta de km.
Mult chiar si pentru un om cu bani. Iata de ce a apelat la o echipa de ingineri care i-au trecut bolidul de pe benzina pe gaz. Puterea a ramas aceeasi, dar costurile cu combustibilul au scazut la jumatate.
Si nu sunt putini cei care monteaza instalatii GPL pe masini de lux. De la Hummer, pana la limuzine folosite la nunti, pentru toate exista o solutie.
Emanuel se lauda cu un Infiniti al carui motor de 5,6 litri e foarte costisitor. Dupa ce a trecut pe la mecanic, consumul a scazut la nivelul unei Dacii cu motor de 1,6.
La fel de mult inghite si un Porsche, daca e folosit doar in oras. Asa ca cel care il conduce a preferat sa dea 9.000 de lei pentru instalatia de gaz.
Spre exemplu, la 5 mii de kilometri parcursi benzina ar fi costat 8.000 de lei. In schimb, gazul costa pana-n 4 mii de lei.
Instalatiile pe GPL pot fi montate si pe motoare de ultima generatie. Inginerii spun ca desi nu mai exista diferente de putere, totusi trebuie sa fim atenti daca vrem asa ceva pe masina.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS