Cat costa sa tunezi un Q7
Nu mai surprinde pe nimeni in ziua de azi, mai ales in Romania, dorinta multora, poate chiar a majoritatii, de a avea o masina mare, puternica si scumpa. Daca ne uitam pe sosele constatam ca o buna parte din cei care isi doresc ajung sa-si indeplineasca aspiratia (speram ca nu singura pe care o au) si sa detina un astfel de autoturism.
Pana aici toate bune. Dar ce te faci cand din ce in ce mai multi isi permit (sau poate nu) si isi cumpara aceeasi masina scumpa pe care o ai si tu. Nu mai poti iesi in evidenta! Ce faci atunci? Recurgi la o companie de tuning pentru a-ti face upgrade si personaliza bolidul.
Atunci vei fi sigur ca atat ca performante cat si ca design, sunt sanse mult mai mici sa te pierzi in multime in cazul in care masina poate fi singurul lucru prin care ai putea sa te diferentiezi. Insa, toate astea costa bani.
Am gasit exemplul unui Audi Q7, prezent la orice intersectie si in aproape orice parcare din Romania.
Compania de tuning JE Design ne prezinta un kit atat de exterior cat si de motor, menit sa schimbe imaginea si performantele SUV-ului Q7. Costa aproape 15.000 de euro.
Avem mai jos o lista cu preturile fiecarui element modificat:
1.Spoiler fata-690 euro
2. Aripi fata-2.600 euro
3. Spoiler plafon- 1.099 euro
4. Extensie bara spate cu tevi evacuare- 1.798 euro
5. Masca faruri- 99 euro
6. Reducerea garzii la sol- 1.428 euro
7. Jante de 22 inch din aliaj- 5.190 euro
8. Distantatoare roti- 409 euro
9.Limitator de virare -49 euro
10. softare motor- 1.499 euro
In urma modificarilor, motorul de 3.0 litri TDI ajunge la 281 CP, 550 Nm, cu 81 Cai si 50 Nm mai mult decat versiunea standard.
Ca performante, masina ajunge de la 0 la 100 km/h in 8,4 secunde si poate Atinge viteza de 219 km/h.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS