BMW isi face clientii sa astepte: are probleme cu furnizarea la timp a pieselor de schimb
BMW, cel mai mare producator de masini de lux la nivel mondial, are probleme sa livreze la timp pietele de schimb din cauza unui nou sistem de distributie, obligand clientii din intreaga lume sa astepte pentru reparatii, transmite Bloomberg.
Circa 10% din piesele necesare nu sunt disponibile imediat intr-un depozit central din Dingolfing, Germania, din cauza acestor schimbari. BMW a introdus schimburi de lucru suplimentare pentru a scurta asteptarea si vrea ca noul sistem sa functioneze corespunzator de la inceputul lunii septembrie.
Intarzierile, care au aparut acum mai mult de doua luni, odata cu adoptarea noului sistem de logistica, s-au propagat in toata lumea intrucat comenzile pentru cele 40 de centre de distributie de componente ale BMW se fac la unitatea din Dingolfing.
Acest centru aprovizioneaza direct si circa 300 de service-uri din Germania.
"Suntem nevoiti sa dezamagim circa 180 de clienti pe luna. Asta inseamna 20% dintre clientii cu masini care au nevoie de reparatii majore. Este imposibil sa multumesti un client care nu isi poate folosi masina", a declarat Burkhard Weller, proprietarul Weller Gruppe din Osnabrueck, unul din cei mai mari dealeri BMW din Germania.
Situatia este sensibila pentru BMW mai ales ca are clienti si o reputatie premium.
"Problema cu piesele de schimb ar putea sa afecteze imaginea BMW. Nu imi aduc aminte de un caz comparabil, ca o problema ca aceasta sa dureze de luni de zile", a spus Stefan Bratzel, director la Centrul de Management Auto al Universitatii pentru Stiinte Aplicate din Bergich Gladbach din Germania.
Activitatile post-vanzare sunt importante pentru producatorii auto deoarece contribuie substantial la profitabilitate si legatura clientilor cu brandul, avand o influenta asupra satisfactiei clientilor, potrivit Institutului pentru Industria Auto din Germania, aflat in proprietatea statului.
Proiectul de logistica, numit ATLAS, a inceput in Dingolfing in 2009, in colaborare cu IBM si SAP, si ar fi urmat sa fie finalizat in trei ani. Intre timp IBM s-a retras din acest proiect.
Intarzierile din SUA au loc mai ales in cazul comenzilor speciale, a spus un purtator de cuvant al BMW in aceasta tara. In China, unii dealeri se confrunta cu probleme similare.
Mai multe despre:
#BMW#piese auto
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS