"Anticipam ca economia mondiala va continua sa se dezvolte pe termen lung. Din acest motiv avem incredere sa extindem gama de produse si operatiunile internationale", a declarat directorul general Rupert Stadler, la intalnirea anuala cu presa organizata la Ingolstadt, in Germania.

Audi, divizie a grupului Volkswagen, are obiectivul sa devanseze BMW, in baza cresterii economice din China, India si Brazilia.

Compania anticipeaza ca livrarile in Rusia vor creste de peste doua ori, in intervalul mentionat.

Anul trecut, Audi a lansat o versiune modernizata a sedanului A8, noul A7 Sportback si modelul subcompact A1, cel mai mic din portofoliul de 36 de produse.

Audi va lansa in acest an 13 modele noi sau modernizate, intre care sedanul A6 si SUV-ul Q3, si intentioneaza sa extinda gama in anii urmatori, in acelasi ritm.

Profitul net al Audi s-a dublat anul trecut la 2,59 miliarde euro, dupa ce cererea mare din China si SUA a urcat vanzarile la un nivel record.

Veniturile au avansat cu 19%, la 35,4 miliarde euro.

Audi intentioneaza in acest an majorarea vanzarilor cu peste 10%, la peste 1,2 milioane de automobile.