Skoda si Audi anunta ca milioane de masini au fost echipate cu softul ce permite falsificarea testelor antipoluare. Seat a produs 700.000 de vehicule cu motoare modificate
Aproximativ 700.000 din cele 11 milioane de motoare diesel implicate in scandalul emisiilor de la Volkswagen au fost fabricate de Seat, subsidiara spaniola a VW, a anuntat marti purtatorul de cuvant al Seat, transmite Reuters.
"In Spania a ramas doar un stoc redus de vehicule cu acest tip de motor, putin peste 3.000 de masini, si am anuntat la showroom-uri sa le puna deoparte", a explicat purtatorul de cuvant al Seat.
Si Skoda, divizie a Volkswagen, a anuntat ca 1,2 milioane dintre vehiculele sale au fost echipate cu un soft care permite falsificarea testelor antipoluare, transmite AFP.
"Pot sa va confirm ca in cazul marcii Skoda este vorba despre aproximativ 1,2 milioane de autoturisme produse in trecut", a declarat purtatorul de cuvant al Skoda Auto, Jozef Balaz.
Anterior, constructorul auto Audi, divizia de lux a grupului Volkswagen, a anuntat si el ca 2,1 milioane dintre automobilele sale au fost echipate cu acel software care permitea vehiculelor sa indeplineasca standardele referitoare la poluare in timpul testelor, dar nu si in timpul operatiunilor normale.
Aproximativ 1,42 milioane de Audi, dotate cu motoare care indeplinesc standardele de emisie EU5, sunt afectate in Europa Occidentala, 577.000 in Germania si aproape 13.000 in SUA, a confirmat Audi.
Printre modelele afectate se afla: A1, A3, A4, A5, A6, TT, Q3 si Q5.
Volkswagen este acuzat ca ar fi manipulat rezultatele testelor autoritatilor SUA, legate de emisiile vehiculelor.
Reprezentantii VW au recunoscut ca au falsificat datele la testele din SUA privind emisiile vehiculelor si au anuntat ca 11 milioane de vehicule diesel vandute in intreaga lume au fost echipate cu sisteme electronice speciale, pentru evitarea standardelor referitoare la poluare. Numai in SUA, amenzile totale ar putea ajunge la 18 miliarde de dolari .
Reparatiile vor fi efectuate de VW, ceea ce va majora costurile companiei. Sunt vizate modelele produse in ultimii sapte ani, inclusiv Jetta, Beetle, Golf, Passat si Audi A3. Portofoliul Volkswagen este format din 12 marci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi si Bugatti, dar si camioanele MAN si Scania.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS