Aston Martin ar putea construi o uzina in Macedonia
Aston Martin vrea sa construiasca o noua uzina de asamblare destinata extinderii gamei sale de produse si revenirii pe profit. Are in vedere si o locatie din fosta republica iugoslava Macedonia, au declarat surse pentru Reuters.
In urma cu cateva luni Aston Martin a pus la punct o lista cu 19 posibile zone pentru viitoarea fabrica, pentru ca in decembrie sa o reduca la doua locatii din Marea Britanie, una din Alabama si o locatie din Orientul Mijlociu, a declarat una dintre surse.
O alta a adaugat insa ca in ultimele saptamani Macedonia a inaintat o oferta imbunatatita catre Aston Martin care anterior sublinia ca orice eventual sprijin financiar ar fi un factor important in decizia sa"
"Macedonia este un concurent intrat recent in cursa dupa ce anterior a fost exclus. Au venit cu o oferta puternica".
Un inalt oficial guvernamental de la Skopje a confirmat ca Macedonia este pe lista locatiilor unde ar putea fi construita viitoarea uzina Aston Martin.
Aston Martin, companie controlata printre altele de fondul italian de private equity Investindustrial si grupul kuweitean Tejara Capital, urmeaza sa anunte decizia sa in urmatoarele saptamani.
Obiectivul este sa-si majoreze de patru ori capacitatea de productie pana la aproximativ 15.000 de vehicule pe an la finele acestui deceniu, urmand ca la viitoarea uzina sa fie construit noul crossover DBX.
Cel mai mare succes inregistrat autoritatile de la Skopje este atragerea companiei britanice Johnson Matthey, care in 2009 a deschis o uzina pentru productia de catalizatoare.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS