Americanii urca peste nemti. Limuzina exceptionala care se uita de sus la Seria 7 si S Klasse. FOTO
Daca spui Lincoln unui om care stie masini mai bine decat 90% dintre noi, o sa spuna direct Navigator. Era un SUV enorm, cat un tanc. Unul era si prin Bucuresti si legenda spune ca lua 40 litri/100 km.
Lincoln e insa mult mai mult decat un SUV. Si a fost in istoria Ford din 1922 pana azi, adica dupa 5 ani de la infiintare.
In 1942 a inceput traditia unui model limuzina Continental. Generatiile acestei masini au continuat pana in 1997, insa forma si succesul au scazut ambele.
Lincoln a mai ramas in piata cu niste modele care se vand 99,99% numai in SUA. Se mai gaseste insa cate un european excentric din an in Pasti-ca tot vine acum.
La Salonul de la New York, Lincoln - adica Ford, promite resurectia modelului Continental. Iar ceea ce vedem in imaginile astea este fabulos. Ne cam schimba complet ideea de limuzina asa cum o stim de la nemti.

Unii or sa spuna ca are ceva din masinile germane, englezesti si dintr-un Maserati in fata. Nu stim ce are si ce n-are, dar arata exceptional. Are si din musculatura americana, si din liniile nemtesti si din rafinamentul italienesc. Ford le-a adus pe toate intr-un model pe a carui lungime nu a specificat-o producatorul. E mare si asta conteaza.

Stim insa ca are roti pe 21 de inci, deci e o masina mare. Una din descoperirile speciale pentru acest model este o trapa cu un geam special care tine temperatura inauntru cu 18 grade mai mica decat afara.

Lincoln spune ca a folosit inauntru cele mai senzuale material si asta suna intr-adevar excitant pentru un om care-si permite maximum din tot. Alte miracole sunt in spate, unde stopurile, atunci cand nu se aprind, au un aspect de crom ca record estetic la spoilerul cu esapament SF.

Din nou inauntru, proiectantii masinii spun ca scaunele au 30 de moduri in care se pot regla bineinteles ca sunt combinatii de Lincoln, luate cate Ford. IN sfarsit, partea tare a lucrurilor e ca motorul ramane american 100% - este un V6, turbo, de 3 litri. Are tehnologia EcoBoost premiata ani la rand cu coronita, mandria companiei Ford.

Puterea nu a fost inca data, dar theoretic trebuie sa fie undeva la 400 de cai judecand oferta actuala raport cai/cilindree. Daca masina asta o sa fie mai mult de un concept, atunci si pretul va fi mult mai mare decat al unui Ford actual. Ca repere putem lua deja un BMW Seria 7 sau un Mercedes Clasa S. Asta inseamna 80.000 de euro plus.

Duminica de la 10:00, la ProMotor pe Sport.ro, vedeti premierele saptamanii la Salonul Auto de la New York.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS