Afacerile cu masini au crescut cu 18%, in 2016. Parcul auto national a depasit 7 milioane de vehicule, din care peste 1,2 milioane in Bucuresti
In Capitala, majoritatea vehiculelor se incadrau, la finele anului trecut, in categoria de vechime 6-10 ani (346.594 unitati), urmata de cele mai vechi de 11-15 ani (301.648 unitati) si de cele cu peste 20 de ani uzura (195.666 unitati).
Numarul autovehiculelor noi (0-2 ani vechime) se situa in Bucuresti, la sfarsitul anului 2016, la 134.322 de unitati, iar 104.068 dintre acestea faceau parte din categoria 'Autoturisme'.
Pe de alta parte, in Capitala, aproape 630.000 de vehicule aveau motorizare Diesel, iar peste 576.000 de exemplare erau pe benzina.
La nivel national, din totalul celor 7.010.608 vehicule care circulau pe drumurile nationale la finele anului trecut, 5,47 de milioane (78%) erau autoturisme, in crestere cu peste 6%, comparativ cu sfarsitul anului 2015, cand au fost inregistrate 5,15 milioane de exemplare.
Conform Directiei de Inmatriculari, aproximativ 1,55 milioane de unitati din totalul parcului auto national erau mai vechi de 20 de ani, in scadere cu 39% fata de anul 2015, cand numarul acestora se ridica la circa 2,56 milioane.
De asemenea, dintre cele peste 7 milioane de vehicule, peste 1,42 de milioane aveau o vechime de 16-20 de ani, in timp ce masinile noi (0-2 ani vechime) insumau 254.042 de unitati, din care 174.407 autoturisme.
Anul trecut, in Romania, la categoria autoturismelor, circa 1,148 milioane de exemplare erau mai vechi de 20 ani, iar 1,589 milioane se incadrau in categoria de vechime '11-15 ani'.
Potrivit DRPCIV, la finele lui 2016, pe drumurile din Romania circulau 3,036 milioane de vehicule cu motorizare diesel (din care 2,119 milioane de autoturisme), in timp ce 3,586 milioane de masini aveau motoare pe benzina, din care 3,339 milioane erau autoturisme.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS