Acasa la BMW. Mitul masinii germane
Dincolo de componenta turistica, romanticul drum (Romantische Strasse) ce serpuieste de-a lungul a mai bine de 360 de kilometri in sudul Germaniei si care se intretaie pe alocuri cu celebrele Autobahn-uri fara limita de viteza reprezinta o foarte buna oportunitate pentru un test-drive. Si ce alta masina ar putea cadra mai bine cu Bavaria decat BMW - acronimul pentru Fabrica de Motoare din Bavaria?
Mai exact, seria 3 coupé, in varianta de motorizare diesel de doi litri, editia EfficientDynamics cu cateva imbunatatiri aerodinamice suplimentare, precum jante din aliaj in design turbina si suspensie coborata.
Daca nu ati inteles nimic din ceea ce tocmai am scris, inseamna ca probabil nu sunteti unul dintre cei 1.500-2.500 de romani care isi cumpara in fiecare an un automobil BMW nou si voi reformula: un model coupé (deci o masina cu alura sportiva, cu doua usi), cu 163 de cai-putere, suficienti pentru a ajunge de la zero la 100 de kilometri pe ora in circa 7,5 secunde si cu un consum de putin peste patru litri de motorina la 100 de kilometri.
Iar daca tot am intrat in categoria cifrelor si a datelor statistice, adaug inca un amanunt important, pe langa pretul de circa 30.000 de euro al masinii.
Clasa medie, in care este incadrat BMW Seria 3, reprezinta cea mai importanta miza pentru orice producator de lux, deoarece reprezinta segmentul cu cea mai mare pondere in vanzari si implicit profituri. |n 2009, de exemplu, din cele peste un milion de masini BMW vandute, aproape 400.000 au fost din Seria 3.
Valorile sunt apropiate si in cazul Mercedes, unde, dintre cele aproape un milion de masini vandute in acelasi interval, C-Klasse (modelul vandut in clasa medie de Mercedes) a contribuit cu 323.000 de unitati, dar si in cazul Audi, unde modelul A4 a adus cam o treime dintre cele peste 900.000 de masini vandute. Ca o paranteza, aceasta statistica globala nu se aplica in Romania, o tara unde cel mai vandut model al BMW este un vehicul de teren – X5, mult mai versatil in cazul drumurilor tot mai accidentate din tara.
Cititi mai multe despre mitul masinii germane sau cum se face marketing pe bavareza, pe www.businessmagazin.ro.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS