ING Asigurari de Viata isi schimba numele in cadrul unei campanii de rebranding de 10 mil. euro. Cum se va numi grupul din aprilie
ING Bank
ING Asigurari de Viata, care detine peste o treime din piata de profil, isi va schimba denumirea, in aprilie, in NN Asigurari de Viata, pentru a sublinia apartenenta la grupul din care face parte, campania de comunicare necesitand costuri de pana la zece milioane de euro.
De asemenea, ING Pensii va deveni NN Pensii, iar ING Investment Management isi va schimba denumirea in NN Investment Partners.
"Procesul de rebranding presupune schimbarea numelui si a identitatii vizuale, fara a aduce schimbari la nivelul strategiei, al echipei de management si angajati sau la nivelul relatiei contractuale cu clientii. (...) Schimbarea nu se refera la operatiunile bancare, ING Bank pastrandu-si numele in continuare", se arata intr-un comunicat al INS Asigurari de Viata.
Diviziile locale de asigurari, pensii si investitii desprinse din grupul ING vor lansa saptamana viitoare o campanie de comunicare (TV, online, radio, presa si outdoor) dedicata publicului larg prin care anunta tranzitia la NN.
Spotul va fi difuzat pe 17 posturi nationale in perioada ianuarie - martie 2014 si va fi promovat si in mediul online. De asemenea, demersurile de comunicare realizate pe plan local vor fi dublate, in intervalul februarie-martie 2015, de o campanie globala de rebranding creata si sustinuta de NN Group.
Campania, cu tot ce implica ea, va costa pana la zece milioane de euro, a declarat directorul general al ING Asigurari de Viata, Marius Popescu.
Grupul olandez ING, care a primit ajutor de la stat in 2008, a fost fortat de catre Comisia Europeana sa-si separe divizia de asigurari de activitatea bancara. Business-ul de asigurari a fost listat pe bursa de la Amsterdam in vara anului 2014, sub denumirea NN Group, care a devenit astfel o companie independenta, cu activitati de asigurari, pensii private si managementul activelor in 18 tari. Pachetul majoritar de actiuni al NN este detinut de ING.
ING Asigurari este prezenta pe piata romaneasca din 1997 si are o cota de piata de circa 38% din asigurarile de viata, o piata de aproape doua miliarde de lei pe an. Trecerea la numele NN este al doilea rebranding al companiei, care la inceputul activitatii pe piata locala s-a numit ING Nederlanden.
Business-ul local reprezinta circa 1,5% din primele subscrise de intreg grupul NN, care la listarea pe bursa din vara a fost cotata cu o capitalizare de circa 7 miliarde de euro.
ING Asigurari administra la finalul lunii septembrie active de circa 2,7 miliarde de lei (610 milioane de euro), in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada a anului trecut. ING mai administreaza si trei fonduri de pensii private (doua facultative si unu obligatoriu), cu active de peste 7 miliarde de lei (1,6 miliarde de euro).
Principalii competitori sunt americanii de la Metropolitan Life si BCR Viata, detinuta de asiguratorul austriac Vienna Insurance Group (VIG).
Mai multe despre:
#ING Asigurari#rebranding
Pe acelasi subiect: