Asigurarea All Risk aduce o îmbunătăţire a asigurărilor de acest tip existente pe piaţă, ce se referă la situaţii de urgenţă, legate de spitalizare. În cazul acestui nou produs, clientul va putea renunţa la călătorie, printre altele, din motive private, de sănătate şi profesionale; acest fapt relaxând semnificativ procesul planificării călătoriilor.

Motivul cererii de anulare a călătoriei şi rambursarea costurilor pentru biletele de avion poate fi: pierderea locului de muncă, retragerea cererii de concediu de către angajator, reprogramarea unei conferinţe importante sau susţinerea unui examen de studii, boala asiguratului sau a rudelor acestuia - inclusiv cu Covid-19 - precum şi agravarea unor boli cronice sau complicaţii apărute în timpul sarcinii. În plus, îmbolnăvirea subită a animalelor de companie, ivirea unor daune materiale grave sau furtul de acte sunt, de asemenea, luate în calcul.

Singura condiţie este documentarea circumstanţelor.

Asigurarea All Risk pentru anularea călătoriei este disponibilă doar în timpul procesului de rezervare a unui zbor pe site-ul www.esky.ro, fără posibilitatea de a fi achiziţionată la o dată ulterioară achiziţionării biletului. În cazul în care circumstanţele conduc la anularea călătoriei, clientul va primi 90% din valoarea biletului într-un mod rapid şi uşor.

Asigurarea All Risk pentru anularea călătoriei implementată de eSky este una dintre iniţiativele planificate de către managementul companiei în vederea alinierii la schimbările din industria turistică şi un răspuns la nevoile actuale ale clienţilor, în perioada "noii normalităţi" de după pandemie.

"Situaţia pieţei din ultimele luni ne-a arătat cât de importantă este flexibilitatea în planificarea călătoriilor pentru clienţi. Am decis să cooperăm cu o companie de asigurări de încredere - şi anume, cu AXA Partners. Credem că noua asigurare va spori sentimentul de siguranţă şi confort atunci când se planifică o călătorie. Clienţii ar putea dori să renunţe la călătorii în diferite cazuri, iar tarifele, în special de la companiile aeriene low-cost, nu permit întotdeauna sau, foarte rar, o rambursare pentru un bilet de avion neutilizat", spune Lukasz Neska, vicepreşedintele eSky.

Cu o cifră de afaceri pe 2019 în valoare de 7,4 milioane de euro, la o valoare totală tranzacţionată de 45,5 milioane de euro, eSky este una dintre agenţiile online de turism de top din România. Activă pe piaţa locală încă din 2009, aceasta este parte a grupului eSky, cu sediul central în Polonia. Grupul are 50 de pieţe deschise în acest moment, atât în America de Sud, în America de Nord, cât şi în Europa, Asia, Australia şi Africa. eSky oferă servicii complete de travel: bilete de avion, hoteluri, zbor + hotel (pachete dinamice), închirieri maşini şi asigurări de călătorie. eSky se numără printre puţinele agenţii online de turism cu aplicaţie de mobil proprie.