"Solutiile de business ce vor fi lansate la cea de-a treia editie a IMWorld, noutatile pe care le vor prezenta companiile si cei 30 de experti internationali care si-au anuntat deja participarea, demonstreaza, inca o data, ca acesta este locul ideal pentru oamenii de afaceri conectati la ultimele inovatii din business", a declarat Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld.

Agenda evenimentului are o structură nouă, cu scenă principală, unde speakerii internaționali vor prezenta studii de caz și vor vorbi despre soluțiile de business care pot fi aplicate în diverse domenii din industrie, cu focus pe retail, FMCG, automotive, banking si sanatate. Vor exista și scene mai mici, care vor aduce în prim-plan discursuri și prezentări de produse innovative.

De asemenea, va fi creată zona "Future Corner", unde toate gadgeturile prezentate la eveniment, precum și alte noutăți tehnologice vor fi disponibile pentru testare. 

"O noutate pentru IMWorld 2014 o reprezinta si salile de workshop-uri. Aici, vor fi sustinute sesiuni interactive, in care vor fi antrenati si participantii. Dezvoltatorii  se concentreaza pe aplicatii si solutii noi de business, destinate tururor celor care au o afacere. Vor fi prezentate diferite programe si aplicatii pentru plati online, noutati in comunicarea <<machine to machine>>, dar si sectorul <<cloud computing>>”, a adaugat Cristian Hossu.

Internet & Mobile World este construit anul acesta în jurul conceptului de « Digital Transformer » și se adresează profesioniștilor care au înteles că viitorul este digital și că fiecare dintre noi are un rol crucial de jucat în transformarea digitală a companiilor noastre.

Mai multe companii și-au programat deja importante lansări de produse și servicii la IMWorld 2014.

MyCONNECTOR, exponentul noului trend pentru aplicațiile de networking, va fi special lansat aici. Este vorba de o aplicație special construită pentru facilitarea interactiunii între cei peste 6.500 de participanți, prima din România, care permite conectarea la nivel one-to-one, între toți cei prezenți la un eveniment.

Specialiștii din domeniu spun despre ea ca poate fi încadrată cu succes în top 10 aplicatii de networking, la nivel global.  

Ulterior, aplicația va permite utilizatorului să o poată folosi la toate evenimentele din piață. Dintr-un singur punct de comanda, poate găsi centralizat toate întâlnirile la care a fost vreodată, la care vrea să mearga în viitor, cu agenda, speakeri, prezentările și înregistrările video, alături de notițele pe care și le-a luat, lista participanților, inclusiv toate mesajele schimbate cu aceștia și iși va putea gestiona și înregistrările de participare plătită. 

De asemenea, permite utilizatorilor să-si creioneze propria agenda și să-si stabilească întâlniri cu toți speakerii prezenți la eveniment și de a le oferi în timp real acestora feed-back referitor la sesiunile pe care ei le susțin. 

Accesul la IMWorld 2014 se face pe bază de înregistrare prealabilă, iar biletele pot fi cumpărate online până la data de 7 octombrie 2014, pe www.imworld.ro.

Evenimentul IMWorld 2014 este susţinut de Telekom Romania în calitate de partener principal, de Lenovo România și Microsoft România în poziția de parteneri de scenă și de Xerox, Avangate, Soft Galaxy, Transart, Cloud Research Studio, GTS Telecom, White Image, Voxility ca sponsori ai evenimentului. Partenerul creativ este Saatchi&Saatchi.

Telekom Romania, prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România, este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Evenimentul va avea loc la Romexpo Bucuresti în perioada 8 - 9 octombrie.