Trenul, mai scump din toamna pentru romani. Solutia nemtilor: modelul "4inmasina"
Daca v-ati saturat de eternele cresteri ale pretului la biletele de tren, aveti o alternativa mai ieftina. Platforma de carpooling www.4inmasina.ro a cucerit din ce in ce mai multi romani in aceasta vara promovand un model urmat la scara larga de nemti.
Din aceasta toamna (1 semptembrie), biletele de tren se scumpesc: vom plati 50,5 lei pentru un bilet la clasa a II-a Bucuresti - Constanta. Aceeasi problema cu preturile la biletele de tren o au si britanicii scrie The Telegraph care le propune celor care fac naveta sa urmeze modelul nemtilor unde platforma de carpooling Mitfahrgelegenheit.de este un adevarat fenomen de aproape 2 ani.
In Romania, cei care vor sa scape de pretul din ce in ce mai mare al trenului au si ei varianta www.4inmasina.ro. Site-ul si aplicatia 4inmasina le propun romanilor o forma organizata de car-sharing in care soferi si pasageri pot oferi, respectiv gasi locuri in masina catre destinatii comune.
Site-ul Mitfahrgelegenheit.de, fondat de 3 nemti in 2001 si extins in mai multe tari din Europa, nu a ajuns pentru nemti doar cel mai ieftin mod de a ajunge dintr-un loc in altul, ci s-a dovedit a fi si o alternativa la fel de sigura, punctuala si solida ca mersul cu trenul. Pretul mai accesibil, uneori mai mic cu 50%, face din Mitfahrgelegenheit.de o solutie mai pragmatica pentru nemti. Nu degeaba platforma are aproape 5 milioane de utilizatori inregistrati (populatie de 80 de milioane).
Aplicatia de Facebook 4inmasina.ro, lansata in acest an, a strans in Romania aproape 10.000 de fani. Daca esti sofer, trebuie doar sa-ti faci un cont si apoi sa anunti cand anume esti dispus sa iei pe cineva cu tine, pe ce traseu, cate locuri ai, daca ai loc de bagaj, daca primesti in masina fumatori, copii sau animale de companie. Soferii buni primesc note si isi pot forma un grup de prieteni ce apeleaza constant la serviciile lor. Pretul e mai mic iar castigul de ambele parti.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS