Wizz Air renunta la taxarea clientilor pentru bagajele de mana, dupa modelul Ryanair si easyJet, pe fondul cresterii profitului si a pretului scazut al carburantului
            Wizz Air
                        
            Wizz Air, cel mai mare operator aerian low-cost din Europa de Est, intentioneaza sa renunte la taxarea clientilor pentru bagajele de mana, urmand politicile Ryanair si easyJet, in urma rezultatelor solide din primul trimestru fiscal, sustinute de pretul scazut al carburantului, transmite Bloomberg.        
        
	Compania permitea clientilor sa aduca la bord obiecte mici si laptop-uri, dar impunea un tarif de 10-35 de euro pentru bagajele standard de cabina, in functie de momentul rezervarii. Aceste tarife vor fi eliminate din 29 octombrie, permitand accesul in avioane cu bagaje cu 50% mai mari, a anuntat miercuri compania, scrie News.ro.
	”Ne ascultam clientii. Taxarea pentru bagajele de cabina a fost una dintre criticile care ni s-au adus. Evident vor fi unele probleme operationale, dar cred ca industria le-a rezolvat. Nu cred ca vor fi probleme prea mari in urma schimbarii”, a declarat directorul general al Wizz Air, Jozsef Varadi.
	Ryanair, cel mai mare operator aerian cu discount din Europa, permite deja pasagerilor accesul in avioane, unul de pana la 10 kilograme si un altul mai mic, sau o geanta de mana.
	EasyJet, al doilea mare operator low-cost din Europa, permite un bagaj care poate intra in spatiul de depozitare de deasupra locului pasagerului, iar clientii cu card Plus, curse flexibile sau cu locuri care au spatiu suplimentar pentru picioane au dreptul la un al doilea.
	Profitul net al Wizz Air a crescut cu 50% in primul trimestru, iar operatorul din Budapesta anticipeaza ca profitul net din acest an va fi la nivelul superior al intervalului estimat, de 250-270 de milioane de euro.
	Compania a introdus si o optiune de prioritate la imbarcare, care poate compensa veniturile pierdute din eliminarea tarifului pentru bagajul de cabina.
	Wizz intentioneaza ca in acest an fiscal sa majoreze capacitatea de transport cu 23%.
            
                        
        
            
                    Pe acelasi subiect:
		
            
        
        
        
        	        
    
 VOYO

  RON
  RON
  RON
  RON
                Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături            
                                                        
	Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
                            
                                                        
	UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
                            
                                                        
	Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent
                            



 RSS