Nike, Porsche si TAG Heuer au renuntat la contractele cu Maria Sarapova, dupa ce sportiva a fost depistata pozitiv la controlul antidoping |
||
Trei sponsori importanti s-au distantat marti de jucatoarea de tenis Maria Sarapova, care a anuntat luni ca a fost depistata pozitiv la un control antidoping, informeaza DPA, potrivit Agerpres.
Grupul american Nike, cel mai mare producator mondial de echipamente sportive, a informat ca "am decis sa ne suspendam relatia cu Maria atata timp cat investigatia continua".
La randul sau, producatorul elvetian de ceasuri TAG Heuer a anuntat si el ca a abandonat planurile vizand prelungirea unui acord de sponsorizare care a expirat anul trecut. "Avand in vedere situatia actuala, marca elvetiana de ceasuri a suspendat negocierile si a decis sa nu mai reinnoiasca contractul cu Maria Sarapova", a declarat o purtatoare de cuvant. Constructorul german de automobile de lux Porsche, care sponsorizeaza turneul de tenis care va avea loc luna viitoare la Stuttgart, a anuntat si el marti ca va suspenda calitatea de ambasador al brandului acordata Mariei Sarapova. "Pana cand vor aparea noi detalii si vom putem sa analizam situatia, am decis sa suspendam activitatile planificate", a informat Porsche intr-un comunicat. Maria Sarapova a dezvaluit ca a fost depistata pozitiv in urma unui control antidoping efectuat in timpul Openului Australiei. Campioana rusa a explicat ca a fost depistata pozitiv la meldonium, un medicament inclus pe lista produselor interzise incepand cu data de 1 ianuarie 2016. Cu cinci titluri de Mare Slem in palmares, jucatoarea rusa de tenis Maria Sarapova a devenit o referinta pentru sport-business, cu o averea estimata la peste 200 milioane de dolari. Rusoaica este sportiva cel mai bine platita din lume in 2015, conform revistei Forbes, cu peste 29 milioane dolari castiguri, dintre care sapte pe teren, restul provenind din venituri publicitare si diferite activitati, intre care dulciurile Sugarpova. 8 martie 2016 09:16 |