Google marcheaza, printr-un logo special, Turul Frantei, ajuns la a 100-a editie |
||
Motorul de cautare online Google marcheaza, sambata, printr-un logo special, animat, cea de-a 100-a editie a celebrului Tur al Frantei, o competitie ciclista profesionista anuala, care se desfasoara in aceasta tara si in state vecine.
Logoul de sambata al Google prezinta doi ciclisti, purtand faimosul tricou galben de lider al clasamentului general, care pedaleaza. Totodata, pe fundal se poate remarca o harta a Frantei.
Editia cu numarul 100 a Turului Frantei incepe sambata, la Porto Vecchio, in Corsica.
Le Tour de France, cunoscut si ca La Grande Boucle (Marea Bucla), a fost organizat pentru prima data in 1903, se desfasoara pe un traseu cu o lungime totala de peste 3.200 de kilometri si dureaza trei saptamani. In prezent, la aceasta competitie participa ciclisti si echipe din intreaga lume.
Traseul competiției se modifica anual, dar intotdeauna turul Frantei se incheie la Paris, iar, din 1975, ultima etapa se desfasoara pe bulevardul Champs-Élysées.
Primul castigator al competitiei a fost francezul Maurice Garin, iar cele mai multe victorii le-a inregistrat americanul Lance Armstrong, caruia i-au fost retrase recent cele sapte titluri, fiind acuzat de dopaj.
Google isi schimba logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea.
29 iunie 2013 10:12 |