Castelul Versailles va avea propria marca de delicatese |
||
Castelul Versailles, unul dintre cele mai vizitate monumente, lanseaza o marca de delicatese prin care va comercializa preparatele pe care le mancau regele Louis al XIV-lea si ceilalti oameni de la curtea sa, informeaza AFP. Marca are "ambitii" mondiale, iar "obiectivul clar definit" sunt produsele de top, "in concurenta directa cu alte case de prestigiu precum Fauchon si Hédiard si in cele mai bune puncte de vanzare din lume", a anuntat intr-un comunicat Castelul Versailles, care a incredintat acea licenta companiei Oh! Légumes Oubliés, ce are sediul in sud-vestul Frantei. Produsele, toate cu certificate provenind din agricultura bio, vor fi vandute in trei game: "Jardin Royal" pentru fructe si legume (gemuri, conserve, dulceturi si compoturi), "Gourmandise de la Reine" pentru dulciurile dupa care se dadea in vant regina Marie-Antoinette (bomboane cu miere, siropuri din plante, inclusiv din verbina si menta) si "Plaisirs du Roi" pentru gastronomie, o gama in care se regasesc mai ales foie gras, "o moda lansata de Louis al XIV-lea", dar si trufele Périgord, supe si ciorbe, condimente. Produsele vor fi disponibile inca din aceasta luna la Versailles si in raioanele "gourmet" din marile magazine pariziene, dar si in Elvetia si pe site-ul www.chateauversailles-epiceriefine.com. Ulterior, ele vor fi distribuite si in magazine de lux si in aeroporturile din lumea intreaga. Veniturile care vor fi obtinute vor servi la finantarea castelului si a activitatilor sale (restaurari, manifestari culturale, expozitii). 12 septembrie 2013 15:43 |